Twój własny sklep internetowy – jaką platformę wybrać?

szkolenie online

Twój własny sklep internetowy – jaką platformę wybrać?

dr hab. Ewa Rot-Buga
ekspert seo i copywritingu

Poznaj ukryte koszty, niedoceniane atuty i przemilczane ułomności platform
e-commersowych. Zaoszczędź na wstępie do 15 000 zł, startując z własnym sklepem. Zaoszczędź sobie frustracji i niepewności, poznając krytyczne etapy tworzenia sklepu i zabezpieczenia go przed uszkodzeniem. Wybierz świadomie platformę do Twoich potrzeb!

CZY TO SZKOLENIE JEST DLA MNIE?

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

Chcesz założyć sklep internetowy

Zastanawiasz się, jaką platformę wybrać. Nie masz doświadczenia, a internetowe „porady ekspertów” często się wykluczają i nie wiesz, co robić.

Chcesz ograniczyć wydatki na start nawet o 15 000 zł,

bo dopiero zaczynasz nowy biznes i pieniędzy musi starczyć na wszystko. Chcesz samodzielnie postawić sklep szybko i tanio, lub to zlecić.  

Chcesz wiedzieć, jakich błędów nie popełnić,

by nie musieć płacić za tworzenie sklepu od nowa po raz kolejny. Chcesz poznać różne rozwiązania i zrozumieć, czym się różnią.

Jeśli jesteś przed decyzją, na jakiej platformie zalożyć sklep internetowy? To szkolenie da Ci odpowiedź  na pytanie:

Gdzie założyć sklep internetowy i ile to kosztuje?

1
Pieniądze! Czy wiesz, jakie wydatki przed Tobą?

Stworzenie sklepu od strony programistycznej i wypełnienie go produktami to wierzchołek góry lodowej. Jeśli sprzedajesz własne produkty, musisz je stworzyć, a potem zrobić im zdjęcia lub to zlecić. Jeśli zaopatrujesz się w towar od kogoś, musisz go zamówić i za niego zapłacić. Do tego dochodzą koszty prowadzenia marketingu i budżet na reklamy. Jeśli planujesz zlecić część zadań za zewnątrz lub zatrudnić pracownika, to również dodatkowe koszty. Co to znaczy? Że jeśli zaczynasz, musisz uważać, aby nie wydać wszystkich pieniędzy na początku. A przecież nie możesz zostać bez kasy, zanim sklep nie zacznie zarabiać, prawda?

2
Czas! Ile czasu zajmuje stworzenie sklepu internetowego?

Gdy czytam reklamy „Postawię Ci sklep internetowy w 3h”, to nie wiem, czy śmiać się czy płakać. Ale problem polega na tym, że ludzie, którzy tak piszą, po prostu Cię oszukują. Każdy, naprawdę KAŻDY, może nauczyć się zrobić PROSTY sklep internetowy, ale nie każdy jest w stanie zrobić sklep internetowy, który SPRZEDAJE. A takiego sklepu internetowego nie da się  stworzyć w 3 godziny! Zanim się do tego zabierzesz, zanim podejmiesz decyzję „robić samodzielnie czy zlecić”, musisz wiedzieć, co REALNIE jest do zrobienia, jaki jest STOPIEŃ TRUDNOŚCI zadań, które przed Tobą stoją i jak to się ma do TWOICH PLANÓW związanych z datą uruchomienia sklepu. Znam wiele osób, które 5 lat temu zaczęły robić nawet nie sklep, lecz prostą stronę internetową – wizytówkę, i do dzisiaj tego nie skończyły. Chyba nie chcesz do nich dołączyć?

3
Ogromne emocje i skrajne zmęczenie

Uruchamianie swojego biznesu może być jednym z najpiękniejszych i najbardziej budujących Cię doświadczeń, ale będzie to także krew, pot i łzy. Może Cię to pochłonąć bez reszty i może Ci się udać, ale jednocześnie może to wyssać z Ciebie wszystkie siły tak, że sklep zakończy działalność po roku, a Ty trafisz na terapię. Nie ma nic złego w terapii, ale ten biznes miał przecież na Ciebie zarabiać, a nie Cię wykańczać, prawda?

 TO SZKOLENIE DA CI „KNOW-HOW”

Skuteczne rozwiązanie!

Zyskasz wiedzę, czym się kierować, wybierając platformę sklepową. Poznasz ukryte koszty, przemilczane wady i niedoceniane plusy rozwiązań typu: open source (WooCommerce, PrestaShop), gotowych sklepów (jak Shoper czy I Do Sell) czy dedykowanego rozwiązania skrojonego na miarę. Dzięki temu:

 

  • wybierzesz świadomie platformę, biorąc pod uwagę koszty i funkcjonalności techniczne; taką, która faktycznie spełni Twoje potrzeby i oczekiwania. Czyli: nie przepłacisz za niepotrzebne funkcjonalności, nie postawisz sklepu, w których BRAKUJE istotnych dla Ciebie funkcji, nie zdecydujesz się na rozwiązanie wymagające Twojego nieustannego zaangażowania, jeśli nie masz na to czasu i pieniędzy.

 

  • poznasz, jakie NAPRAWDĘ są koszty decyzji typu „postawię sklep samodzielnie”, „zlecę stworzenie sklepu”, „kupię gotowca” . Mam tu na myśli nie tylko wydane pieniądze, lecz także koszty czasowe i emocjonalne. Powiem Ci także o tym, co możesz zyskać Ty jako Ty, jako osoba z potencjałem, która otwiera nowy biznes.

 

  • dzięki wiedzy, którą tu zdobędziesz, nie dasz się naciągnąć komuś, kto chce Ci wciskać drogi sklep z funkcjonalnościami, których zupełnie nie potrzebujesz. Jednocześnie dowiesz się, o jakie minimum jakościowe musisz zadbać, żeby tzw. tani sklep dobrze sprzedawał. Bo nie ma nic gorszego niż wydać mnóstwo pieniędzy na sklep, który NIE sprzedaje, bo Ty albo deweloper popełnił szkolne błędy.

CZEGO KONKRETNIE CIĘ NAUCZĘ

Lista tematów szkolenia

  1. Dowiesz się, jakie masz opcje, jeśli chodzi o stworzenie sklepu internetowego i poznasz różnice pomiędzy platformami typu:

    • open source – jak Wordpress-WooCommerce, Presta Shop
    • gotowiec – jak Shoper czy I Do Sell
    • dedykowane rozwiązanie programistyczne skrojone na miarę
  1. Zrozumiesz, co najczęściej wpływa na decyzję o wyborze platformy sklepowej, a co powinno. Oddzielisz przekonania innych osób od własnych przekonań i uświadomisz sobie, jaką platformę wybrać, aby była najlepsza dla CIEBIE w tym momencie i dawała wachlarz możliwości na przyszłość.
  1. Poznasz niedoceniane zalety i przemilczane wady tych systemów; przyłożysz to do swojej wiedzy, umiejętności, możliwości czasowych i finansowych, i dzięki temu nie wpakujesz się na minę, która może Cię kosztować 15 000 zł, a nawet zamknięcie biznesu.
  1. Dowiesz się, który z tych systemów jest najbardziej odpowiedni do danej liczby produktów – bo po co Ci system dedykowany na 500 produktów, jeśli zamierzasz wprowadzić 20, i po co Ci system na 20 produktów, jeśli zamierzasz mieć ich 500? Popełnienie błędu na tym etapie = konieczność postawienia nowego sklepu, czyli dwukrotnego wydatku na to samo i ogromnej straty czasu i nerwów.
  1. Kasa na stół – czyli systemy open source typu Wordpress czy Presta są darmowe? Jakie są koszty ukryte, o których mało kto mówi i z jakich powodów jest to przemilczane? Ile naprawdę kosztuje gotowa platforma typu Shoper czy I DO SELL, i czy koszty abonamentu to coś, co powinno Cię zniechęcać?
  1. „Critical error. Website does not exist” – czy jesteś przygotowana na taki komunikat? Dowiesz się, co musisz zrobić (rzadko który developer o tym mówi), aby zabezpieczyć swój sklep internetowy przed zhakowaniem, zawirusowaniem i uszkodzeniem. To nie jest bezpłatne rozwiązanie, ale czy wiedziałaś, że powinnaś doliczyć to do kosztów?
  1. Zanim uwierzysz, że stawianie sklepu to bułka z masłem, popatrzymy wspólnie na różne widoki panelu administracyjnego różnych systemów i sama sobie odpowiesz na pytanie, który z nich DLA CIEBIE jest najbardziej przyjazny i komfortowy. Nic na wiarę!
  1. Niezbędne etapy stawiania sklepu internetowego – jeśli ktoś Ci wmówił, że tworzenie sklepu to „tylko wrzucenie zdjęć i krótkich opisów produktów + podłączenie płatności”, i że zajmie to „tylko 2 dni”, mylisz się. Krok po kroku pokaże Ci kluczowe etapy tworzenia platformy sprzedażowej na tych 3 systemach, łącznie z informacją, ile czasu, jakich umiejętności i jakich kosztów wymaga dołożenie kilku niby drobnych funkcjonalności, bez których sklep nie może działać, ani też nie może działać legalnie, a Ty zamiast podliczać zyski wykonujesz prace, które od samego początku powinny zostać zautomatyzowane.
  1. „Tanio, dobrze i szybko” – każdy by tak chciał, ale to tak nie działa. Co nie oznacza, że musisz na etapie startupu wydać wszystkie pieniądze na tworzenie sklepu. Możesz NAPRAWDĘ ograniczyć wydatki, ale musisz wiedzieć, jakie jest niezbędne MINIMUM JAKOŚCIOWE, jeśli Twój sklep ma sprzedawać. Dowiesz się tego na szkoleniu.
  1. Czym jest metoda Lean Start Up – wyjaśnię Ci to na szkoleniu i zrozumiesz, dlaczego NIE WARTO przeinwestowywać na początku, jak również kiedy warto pomyśleć o „dopaleniu” sklepu, a nawet przejściu na bardziej zaawansowane rozwiązanie.
  1. Zakładanie nowego biznesu to także ogromne – pozytywne, ale i negatywne – emocje, które się z tym wiążą. Na szkoleniu powiem Ci o potencjalnych kosztach i zyskach emocjonalnych, a także o tym, jak uniknąć frustracji i wypalenia zawodowego. Naprawdę wiele sklepów zamknęło się, bo właścicielowi brakło sił psychicznych. To nie musi dotyczyć Ciebie!
  1. Jak jeszcze mogę Ci pomóc? O tym powiem Ci krótko na końcu, ale nie obawiaj się – nie będę Ci wciskać swoich usług ani produktów. To jest mocne szkolenie edukacyjne, a nie płatna reklama. Ale robię je DLA CIEBIE, więc być może zechcesz jeszcze kiedyś skorzystać z mojego doświadczenia. W takim przypadku – zaproszę Cię do siebie!

CO MÓWIĄ OSOBY, KTÓRE JUŻ SKORZYSTAŁY Z MOICH SZKOLEŃ,
USŁUG LUB KONSULTACJI

5/5 z 25 ocen
Monika Sarapata

Korzystałam z pomocy Pani Ewy przy pozycjonowaniu mojego sklepu internetowego. Audyt przeprowadzony przez panią Ewę oceniam wzorowo, bardzo rzetelny i dokładny. Na każdym etapie współpracy mogłam liczyć na profesjonalną pomoc w zrozumieniu tajników pozycjonowania. Jestem bardzo zadowolona z efektu pracy Pani Ewy, ogromna wiedza, sumienność, profesjonalizm. Polecam z czystym sumieniem.

Serce
Wojciech Malesa

Władanie słowem to sztuka. W mojej branży bardzo potrzebna. Dr Ewa Rot-Buga część tej sztuki opisała prostymi, niemal ścisłymi regułami. Dzięki warsztatom przeprowadzonym przez Panią Ewę mój zespół pisze znacznie lepsze i bardziej przemyślane teksty. Polecam!

Serce
Iwona Kulik

Absolutnie polecam Ewę Rot-Bugę do współpracy. To co bardzo w niej doceniam, oprócz merytorycznych wartości, to słowność, szybkość reakcji, zawsze dotrzymuje terminów, a nawet je wyprzedza. W 100 % ją polecam i rekomenduje!

Serce
dr Wojciech Jan Karwowski

Nie jestem zwolennikiem PR - wiem z doświadczenia, iż nie jest łatwe ujęcie odpowiednie tematu, o którym się pisze. Trzeba umieć władać słowem, zwłaszcza, gdy ma się do czynienia z zagadnieniem specjalistycznym.

Jednak w tym przypadku zostałem bardzo zaskoczony w pozytywnym tego słowa znaczeniu. "Profesjonalizm" - to jest to słowo, którego miałbym użyć, gdybym miał określić działanie firmy jednym słowem. Drugim byłoby "wyobraźnia", a trzecim "komunikatywność (ze sprzężeniem zwrotnym.

Serce
Wi Ki

Fantastyczny kontakt, pełen profesjonalizm, duża kreatywność i wyczucie. Wymagająca wobec siebie i bardzo zaangażowana, co sprawia, że każda treść jest dokładnie przemyślana i dopracowana. Praca z Ewa to czysta przyjemność. Rzadko teraz można spotkać kogoś, kto wykonuje swoją pracę tak, jakby robił to dla siebie. Polecam z całego serca!

Serce
Irena Tsermegas

Niewiele znam osób tak rzetelnych, jak Ewa Rot-Buga. Każde zadanie traktuje poważnie i do każdego podchodzi w sposób indywidualny, zawsze z pełnym profesjonalizmem. Potrafi sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom, ponieważ po prostu zna się na swoim fachu. Z czystym sumieniem polecam - to nie są zwykłe usługi, to marketing i consulting rzeczywiście w wariancie all inclusive!

Serce
Monika

Mam przyjemność współpracować z Ewą już kilka lat i zawsze wykazuje się pełnym profesjonalizmem, zaangażowaniem w pracę, pasją w tworzenie nowych rzeczy oraz sumiennością. Wspaniale się z nią pracuje.

Serce
Kamil Kościuch

Miałem okazję współpracować z kilkoma innymi copywriterami, jednak odkąd trafiłam na Ewę, nie szukam już nikogo nowego! Teksty Ewy brzmią wybornie i sprzedają skutecznie! One działają na wyobraźnię i portfel klientów! Ewa trafnie interpretuje projekt i bez szczegółowej nawigacji trafia w sedno oczekiwań. Sama martwi się o detale, a mnie pozostawia z bezpiecznym poczuciem, że projekt trafił pod dobra opiekę. Polecam w 100%.

Serce

Podsumujmy, co dostajesz:

Twoje korzyści

Szkolenie
video

Ponad 2,5 h szkolenia opartego na ponad 15-letnim doświadczeniu w branży e-commerce. Pojawią się pytania? Napisz do mnie, nagram odpowiedzi.

Natychmiastowy
dostęp

Link dostępowy otrzymasz w ciągu 3 minut od płatności. Szkolenie obejrzysz na platformie kursowej, mającej wiele udogodnień ułatwiających  naukę.

Bezpieczna
płatność

Płatności dokonasz przez bezpieczną bramkę PayU i BLIK. Zapewniamy szyfrowane połączenie. Wolisz przelew tradycyjny? Napisz @.

Certyfikat
uczestnictwa

Otrzymasz certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu i rozwój kompetencji zawodowych. W formacie PDF – od ręki.

Ile to kosztuje?

Szkolenie e-commerce - dołącz teraz!

Większość moich klientów, która wzięła udział w moich szkoleniach uważa, że:

  • były tak niesamowicie pomocne, że sami zaczęli ulepszać swoje strony i sklepy
  • sprawiły, że ułożyło im się w głowie to, co powinni zrobić
  • uchroniły ich przed stratą pieniędzy na usługi, które nie miały prawa działać.

Dlatego też, gdy pytam ich, ile powinno kosztować to szkolenie, mówią, że adekwatna byłaby cena 900-1500 zł netto.

Wiem, że mają rację. Ale mnie najbardziej zależy na tym, żeby z moich szkoleń mogli skorzystać właściciele małych i średnich firm, bo oni ich najbardziej potrzebują. Bo duże firmy i korporacje mają kosmiczne budżety i mogą sobie pozwolić zatrudnienie sztabu specjalistów. Ale właściciele mniejszych firm – już nie. Muszą szukać oszczędności i część rzeczy robić samemu.

Te szkolenia są po to, żębyś i Ty miał dostęp do eksperckiej wiedzy. Żebyś mógł samodzielnie wdrożyć skuteczne SEO, mistrzowski copywriting czy inne działania e-commerce, które sprawią, że zaczniecie sprzedawać więcej i czerpać zyski, prawdziwie satysfakcjonujące, z Twojej ciężkiej pracy.

Dlatego nie chcę, żeby cena była dla Ciebie barierą. I dlatego to szkolenie możesz zakupić w pakiecie minimalnym.

Przynajmniej na razie, choć w przyszłości ta opcja może zniknąć.

Każde z moich szkoleń dostarcza eksperckiej wiedzy, praktycznej wiedzy, która pozwala na zaplanowanie i wdrożenie prac ulepszających Twoją stronę / sklep www na co najmniej 6 miesięcy. Przyjmując, że czas wdrożenia niezbędnych zmian zajmie Ci 6 miesięcy, to to oznacza, że Twój miesięczny wydatek na szkolenie wynosi ok. 70 zł netto.

Wiedza zawarta w tych szkoleniach jest podana w sposób maksymalnie prosty i uporządkowany tak, że bez problemu dasz radę i się tego nauczysz. A potem sam podejmiesz decyzję, nad czym pracować samodzielnie (i zaczniesz to robić!), a co, ewentualnie, oddelegować. Z tym że dzięki tym szkoleniom będziesz wiedział, jaki pytania zadać podwykonawcy i będziesz umiał powiedzieć „Sprawdzam!”. Gdy zaczniesz to wdrażać, już wkrótce zobaczysz efekty.
Bo rzecz nie w tym, żeby „coś” robić, tylko żeby robić to dobrze. Na moich szkoleniach uczę tego, co wiem, że działa,
bo sprawdziłam to wielokrotnie, rozwijając moje własne biznesy.

Nie czekaj, dołącz do nas, zanim zrobi to Twoja konkurencja!

Ta oferta zniknie

Wygaśnie bezpowrotnie za

Premium
  • szkolenie: Twój własny sklep internetowy – jaką platformę wybrać?
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na zawsze
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na 1 rok z możliwością przedłużenia
  • certyfikat uczestnictwa PDF
  • dostęp do bazy porad związanych z kursem
  • 5 h mentoringu 1:1 na platformie zoom (do wykorzystania w okresie 2 miesięcy od zakupu)
2 999,00 zł
2 500,00 zł
Optymalny
Najczęściej wybierany
  • szkolenie: Twój własny sklep internetowy – jaką platformę wybrać?
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na zawsze
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na 1 rok z możliwością przedłużenia
  • certyfikat uczestnictwa PDF
  • dostęp do bazy porad związanych z kursem
  • 5 h mentoringu 1:1 na platformie zoom (do wykorzystania w okresie 2 miesięcy od zakupu)
599,00 zł
499,00 zł
Minimalny
  • szkolenie: Twój własny sklep internetowy – jaką platformę wybrać?
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na zawsze
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na 1 rok z możliwością przedłużenia
  • certyfikat uczestnictwa PDF
  • dostęp do bazy porad związanych z kursem
  • 5 h mentoringu 1:1 na platformie zoom (do wykorzystania w okresie 2 miesięcy od zakupu)
499,00 zł
399,00 zł
Ekspresowa
realizacja
dostęp do szkolenia
w 3 minuty
Bezpieczne
płatności
Szyfrowane
połączenie
Certyfikat
uczestnictwa
Dostępny natychmiast
w panelu.

Kto prowadzi szkolenie?

dr hab. Ewa Rot-Buga

ekspert seo i copywritingu

Twój trener angażującego pisania, które porusza, jątrzy i uzależnia

Jestem copywriterem, marketingowcem, właścicielką kilku biznesów. Jestem też dydaktykiem akademickim ze stopniem naukowym doktora. Wykładałam na wszystkich poziomach nauczania, w tym: na uczelniach zagranicznych w Poczdamie, Turynie i Wilnie. Prowadzę szkolenia online i stacjonarne dla przedsiębiorców, którzy chcą się wyróżnić w morzu miałkich ofert i drętwych tekstów, i którym zależy na podwyższaniu sprzedaży i mistrzowskiej obsłudze klientów. Nie tylko uczę nowych rzeczy, lecz także uczę, jak się uczyć i rozpalam motywację do zmiany.

FAQ

Pytania i odpowiedzi

Kiedy otrzymam dostęp do szkolenia?

Natychmiast, gdy Twoja płatność natychmiastowa (PayU, BLIK) zostanie zaksięgowana. W praktyce od płatności do otrzymania dostępu do szkolenia mijają zazwyczaj 2-3 minuty.

Jak działa platforma kursowa? Czy sobie poradzę?

Nasza platforma kursowa EduInspire jest wyjątkowo prosta w obsłudze i intuicyjna. Zakupione szkolenie będzie od razu widoczne w Twoim panelu administracyjnym. Możesz je zatrzymywać i włączać, możesz je również odtwarzać wielokrotnie. Kilka sekretnych funkcji naszej platformy pomoże Ci w szybszym opanowaniu materiału oraz zwiększy efektywność i komfort nauki. Szkolenia możesz oglądać o dowolnej porze z dowolnego miejsca na świecie.

Jakie są opcje płatności?

Przyjmujemy płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PayU, czyli tzw. przelew natychmiastowy lub BLIK. Pozwala nam to w ekspresowy sposób zrealizować Twoje zamówienie.

Nie realizujemy płatności za pobraniem.

Gdybyś wystąpił jakikolwiek problem z płatnością, skontaktuj się z nami, pomożemy:  kontakt@eduinspire.pl

Czy mogę zapłacić przelewem zwykłym?

Jeśli wolisz zapłacić przelewem zwykłym, na Twoją prośbę udostępnimy Ci taką możliwość. Napisz do nas pod adres kontakt@eduinspire.pl, prześlemy Ci numer konta. Dostęp do szkolenia otrzymasz po zaksięgowaniu płatności – zwykle trwa to jeden dzień roboczy.

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem zamówienia oraz linkiem, który umożliwia śledzenie statusu zamówienia. Gdy przesyłka zostanie wysłana, zaczniesz otrzymywać powiadomienia InPost. Na maila otrzymasz fakturę za zamówienie.

Czy i kiedy otrzymam dowód sprzedaży?

Oczywiście! Jesteśmy legalnie działającym sklepem i każdy Kupujący otrzymuje od nas fakturę VAT. Jeśli chcesz kupić produkt czy szkolenie na firmę, dodatkowo wpisz NIP. Faktury wysyłamy wyłącznie w formie elektronicznej w momencie, gdy zamówienie ma status „Wysłane”. Gdyby faktura nie dotarła, sprawdź folder SPAM. Jeśli jej tam nie znajdziesz, napisz do nas, pomożemy: kontakt@eduinspire.pl

Kiedy i w jaki sposób otrzymam certyfikat ze szkolenia?

Certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu znajdziesz w panelu administracyjnym w zakładce Moje konto / Certyfikaty. Możesz go pobrać od ręki w każdej chwili i wydrukować u siebie.

Nie wysyłamy papierowych certyfikatów (ekologia!), chyba że kupisz szkolenie w Pakiecie Premium (wówczas wyślemy Ci wydruk certyfikatu za pośrednictwem Inpost Paczkomaty lub Inpost Kurier).

Twój własny sklep internetowy – jaką platformę wybrać?
5/5 z 25 ocen
1 raz w koszyku w ostatnie 24 godziny
2 oglądające osoby teraz
x

Pliki Cookies

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, aby dostosować treści do Państwa preferencji oraz optymalizować działanie serwisu. Klikając "Akceptuję Cookies", wyrażają Państwo zgodę na użycie wszystkich rodzajów plików cookies.