Zastanawiasz się, jaką platformę wybrać. Nie masz doświadczenia, a internetowe „porady ekspertów” często się wykluczają i nie wiesz, co robić.
Twój własny sklep internetowy – jaką platformę wybrać?
szkolenie online
Poznaj ukryte koszty, niedoceniane atuty i przemilczane ułomności platform
e-commersowych. Zaoszczędź na wstępie do 15 000 zł, startując z własnym sklepem. Zaoszczędź sobie frustracji i niepewności, poznając krytyczne etapy tworzenia sklepu i zabezpieczenia go przed uszkodzeniem. Wybierz świadomie platformę do Twoich potrzeb!
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
Zastanawiasz się, jaką platformę wybrać. Nie masz doświadczenia, a internetowe „porady ekspertów” często się wykluczają i nie wiesz, co robić.
bo dopiero zaczynasz nowy biznes i pieniędzy musi starczyć na wszystko. Chcesz samodzielnie postawić sklep szybko i tanio, lub to zlecić.
by nie musieć płacić za tworzenie sklepu od nowa po raz kolejny. Chcesz poznać różne rozwiązania i zrozumieć, czym się różnią.
Jeśli jesteś przed decyzją, na jakiej platformie zalożyć sklep internetowy? To szkolenie da Ci odpowiedź na pytanie:
Stworzenie sklepu od strony programistycznej i wypełnienie go produktami to wierzchołek góry lodowej. Jeśli sprzedajesz własne produkty, musisz je stworzyć, a potem zrobić im zdjęcia lub to zlecić. Jeśli zaopatrujesz się w towar od kogoś, musisz go zamówić i za niego zapłacić. Do tego dochodzą koszty prowadzenia marketingu i budżet na reklamy. Jeśli planujesz zlecić część zadań za zewnątrz lub zatrudnić pracownika, to również dodatkowe koszty. Co to znaczy? Że jeśli zaczynasz, musisz uważać, aby nie wydać wszystkich pieniędzy na początku. A przecież nie możesz zostać bez kasy, zanim sklep nie zacznie zarabiać, prawda?
Gdy czytam reklamy „Postawię Ci sklep internetowy w 3h”, to nie wiem, czy śmiać się czy płakać. Ale problem polega na tym, że ludzie, którzy tak piszą, po prostu Cię oszukują. Każdy, naprawdę KAŻDY, może nauczyć się zrobić PROSTY sklep internetowy, ale nie każdy jest w stanie zrobić sklep internetowy, który SPRZEDAJE. A takiego sklepu internetowego nie da się stworzyć w 3 godziny! Zanim się do tego zabierzesz, zanim podejmiesz decyzję „robić samodzielnie czy zlecić”, musisz wiedzieć, co REALNIE jest do zrobienia, jaki jest STOPIEŃ TRUDNOŚCI zadań, które przed Tobą stoją i jak to się ma do TWOICH PLANÓW związanych z datą uruchomienia sklepu. Znam wiele osób, które 5 lat temu zaczęły robić nawet nie sklep, lecz prostą stronę internetową – wizytówkę, i do dzisiaj tego nie skończyły. Chyba nie chcesz do nich dołączyć?
Uruchamianie swojego biznesu może być jednym z najpiękniejszych i najbardziej budujących Cię doświadczeń, ale będzie to także krew, pot i łzy. Może Cię to pochłonąć bez reszty i może Ci się udać, ale jednocześnie może to wyssać z Ciebie wszystkie siły tak, że sklep zakończy działalność po roku, a Ty trafisz na terapię. Nie ma nic złego w terapii, ale ten biznes miał przecież na Ciebie zarabiać, a nie Cię wykańczać, prawda?
TO SZKOLENIE DA CI „KNOW-HOW”
Zyskasz wiedzę, czym się kierować, wybierając platformę sklepową. Poznasz ukryte koszty, przemilczane wady i niedoceniane plusy rozwiązań typu: open source (WooCommerce, PrestaShop), gotowych sklepów (jak Shoper czy I Do Sell) czy dedykowanego rozwiązania skrojonego na miarę. Dzięki temu:
Lista tematów szkolenia
Twoje korzyści
Szkolenie e-commerce - dołącz teraz!
Większość moich klientów, która wzięła udział w moich szkoleniach uważa, że:
Dlatego też, gdy pytam ich, ile powinno kosztować to szkolenie, mówią, że adekwatna byłaby cena 900-1500 zł netto.
Wiem, że mają rację. Ale mnie najbardziej zależy na tym, żeby z moich szkoleń mogli skorzystać właściciele małych i średnich firm, bo oni ich najbardziej potrzebują. Bo duże firmy i korporacje mają kosmiczne budżety i mogą sobie pozwolić zatrudnienie sztabu specjalistów. Ale właściciele mniejszych firm – już nie. Muszą szukać oszczędności i część rzeczy robić samemu.
Te szkolenia są po to, żębyś i Ty miał dostęp do eksperckiej wiedzy. Żebyś mógł samodzielnie wdrożyć skuteczne SEO, mistrzowski copywriting czy inne działania e-commerce, które sprawią, że zaczniecie sprzedawać więcej i czerpać zyski, prawdziwie satysfakcjonujące, z Twojej ciężkiej pracy.
Dlatego nie chcę, żeby cena była dla Ciebie barierą. I dlatego to szkolenie możesz zakupić w pakiecie minimalnym.
Przynajmniej na razie, choć w przyszłości ta opcja może zniknąć.
Każde z moich szkoleń dostarcza eksperckiej wiedzy, praktycznej wiedzy, która pozwala na zaplanowanie i wdrożenie prac ulepszających Twoją stronę / sklep www na co najmniej 6 miesięcy. Przyjmując, że czas wdrożenia niezbędnych zmian zajmie Ci 6 miesięcy, to to oznacza, że Twój miesięczny wydatek na szkolenie wynosi ok. 70 zł netto.
Wiedza zawarta w tych szkoleniach jest podana w sposób maksymalnie prosty i uporządkowany tak, że bez problemu dasz radę i się tego nauczysz. A potem sam podejmiesz decyzję, nad czym pracować samodzielnie (i zaczniesz to robić!), a co, ewentualnie, oddelegować. Z tym że dzięki tym szkoleniom będziesz wiedział, jaki pytania zadać podwykonawcy i będziesz umiał powiedzieć „Sprawdzam!”. Gdy zaczniesz to wdrażać, już wkrótce zobaczysz efekty.
Bo rzecz nie w tym, żeby „coś” robić, tylko żeby robić to dobrze. Na moich szkoleniach uczę tego, co wiem, że działa,
bo sprawdziłam to wielokrotnie, rozwijając moje własne biznesy.
Nie czekaj, dołącz do nas, zanim zrobi to Twoja konkurencja!
Wygaśnie bezpowrotnie za
Jestem copywriterem, marketingowcem, właścicielką kilku biznesów. Jestem też dydaktykiem akademickim ze stopniem naukowym doktora. Wykładałam na wszystkich poziomach nauczania, w tym: na uczelniach zagranicznych w Poczdamie, Turynie i Wilnie. Prowadzę szkolenia online i stacjonarne dla przedsiębiorców, którzy chcą się wyróżnić w morzu miałkich ofert i drętwych tekstów, i którym zależy na podwyższaniu sprzedaży i mistrzowskiej obsłudze klientów. Nie tylko uczę nowych rzeczy, lecz także uczę, jak się uczyć i rozpalam motywację do zmiany.
Pytania i odpowiedzi