FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do szkolenia?

Natychmiast, gdy Twoja płatność natychmiastowa (PayU, BLIK) zostanie zaksięgowana. W praktyce od płatności do otrzymania dostępu do szkolenia mijają zazwyczaj 2-3 minuty.

Pamiętaj, że aby oglądać szkolenia na EduInspire musisz się zarejestrować. Możesz to zrobić od razu przy składaniu zamówienia. Cały proces zajmie Ci ok. 3 minuty - tyle potrzeba na założenie konta i zrealizowania zamówienia.

Na podany przez Ciebie adres mailowy otrzymasz informację, jak odebrać dostęp do zakupionego szkolenia na platformie kursowej EduInspire.

Potem do wykupionego szkolenia możesz się logować o każdej porze dnia i nocy, gdy tylko masz czas i ochotę się uczyć. Dostęp do szkolenia jest określony w opisie szkolenia.

Jak mam obejrzeć szkolenie?

1) Twoje zamówienie musi mieć status "opłacone" - płatność PayU / BLIK przechodzi niemal natychmiast, otrzymasz powiadomienie, że zamówienie jest opłacone.

2) Musisz być zalogowany do naszej platformy EduInspire. 

Jak się zalogować?
1) Na stronie https://eduinspire.pl/ w prawym górnym rogu znajdziesz czerwony button z napisem "Panel klienta".

Kliknij go, aby się zalogować. Wprowadź dane, które podałeś, składając zamówienie.

2) Link do logowania znajdziesz też w mailu potwierdzającym opłacenie zamówienia. Kliknij przycisk "Klikam, aby obejrzeć" - zostaniesz przeniesiony do swojego panelu klienta (jeśli jesteś zalogowany) lub do okna logowania (jeśli nie jesteś zalogowany). W tym drugim przypadku wprowadź dane, które podałeś, składając zamówienie.

Zakupione szkolenie będzie widoczne w Twoim panelu klienta w zakładce "Moje szkolenia".

Jak działa platforma kursowa? Czy sobie poradzę?

Nasza platforma kursowa EduInspire jest wyjątkowo prosta w obsłudze i intuicyjna. Zakupione szkolenie będzie od razu widoczne w Twoim panelu administracyjnym. Możesz je zatrzymywać i włączać, możesz je również odtwarzać wielokrotnie. Kilka sekretnych funkcji naszej platformy pomoże Ci w szybszym opanowaniu materiału oraz zwiększy efektywność i komfort nauki. Szkolenia możesz oglądać o dowolnej porze z dowolnego miejsca na świecie.

Mam wolny internet. Czy będę mógł obejrzeć szkolenie?

Jak dotąd nikt nam się nie skarżył na problemy z odtwarzaniem szkoleń, ale wolimy uprzedzić ewentualne pytania. "Wolny" internet to pojęcie dość nieostre. Jednocześnie dziś dostawcy internetu raczej nie oferują "wolnego" internetu, lecz szybki lub bardzo szybki. A to oznacza, że nie powinieneś mieć żadnego problemu z obejrzeniem szkolenia.

Jeśli jednak miewasz problemy z łączem internetowym, pamiętaj też, że zawsze możesz wybrać oglądanie szkolenia w niższej rozdzielczości. W prawym dolnym rogu znajdziesz ikonkę ustawień playera. Wybierz "Quality", a następnie spróbuj opcję np. 540 p lub 360 p. Warto także wyczyścić pliki cache lub spróbować innej przeglądarki internetowej. 

Jakie są opcje płatności?

Przyjmujemy płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PayU, czyli tzw. przelew natychmiastowy lub BLIK. Pozwala nam to w ekspresowy sposób zrealizować Twoje zamówienie.

Nie realizujemy płatności za pobraniem.

Gdybyś wystąpił jakikolwiek problem z płatnością, skontaktuj się z nami, pomożemy:  kontakt@eduinspire.pl

Czy mogę zapłacić przelewem zwykłym?

Jeśli wolisz zapłacić przelewem zwykłym, na Twoją prośbę udostępnimy Ci taką możliwość. Napisz do nas pod adres kontakt@eduinspire.pl, prześlemy Ci numer konta. Dostęp do szkolenia otrzymasz po zaksięgowaniu płatności – zwykle trwa to jeden dzień roboczy.

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem zamówienia oraz linkiem, który umożliwia śledzenie statusu zamówienia. Aby sprawdzić status, kliknij button z napisem "Status".

Jeśli zamówiłeś szkolenie w wyższym pakiecie z książką, to - kiedy przesyłka zostanie wysłana - zaczniesz otrzymywać powiadomienia InPost.

Na maila otrzymasz fakturę za zamówienie. Znajdziesz ją również w panelu klienta.

Czy i kiedy otrzymam dowód sprzedaży?

Oczywiście! Jesteśmy legalnie działającym sklepem i każdy Kupujący otrzymuje od nas fakturę VAT. Jeśli chcesz kupić produkt czy szkolenie na firmę, dodatkowo wpisz NIP. Faktury wysyłamy wyłącznie w formie elektronicznej w momencie, gdy zamówienie ma status „Wysłane”. Gdyby faktura nie dotarła, sprawdź folder SPAM. Jeśli jej tam nie znajdziesz, napisz do nas, pomożemy: kontakt@eduinspire.pl

Kiedy i w jaki sposób otrzymam certyfikat ze szkolenia?

Certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu znajdziesz w panelu administracyjnym w zakładce Moje konto / Certyfikaty. Możesz go pobrać od ręki w każdej chwili i wydrukować u siebie.

Nie wysyłamy papierowych certyfikatów (ekologia!), chyba że kupisz szkolenie w Pakiecie Premium (wówczas wyślemy Ci wydruk certyfikatu za pośrednictwem Inpost Paczkomaty lub Inpost Kurier).

Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać.
Walt Disney
x

Pliki Cookies

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, aby dostosować treści do Państwa preferencji oraz optymalizować działanie serwisu. Klikając "Akceptuję Cookies", wyrażają Państwo zgodę na użycie wszystkich rodzajów plików cookies.