Natychmiast, gdy Twoja płatność natychmiastowa (PayU, BLIK) zostanie zaksięgowana. W praktyce od płatności do otrzymania dostępu do szkolenia mijają zazwyczaj 2-3 minuty.
Pamiętaj, że aby oglądać szkolenia na EduInspire musisz się zarejestrować. Możesz to zrobić od razu przy składaniu zamówienia. Cały proces zajmie Ci ok. 3 minuty - tyle potrzeba na założenie konta i zrealizowania zamówienia.
Na podany przez Ciebie adres mailowy otrzymasz informację, jak odebrać dostęp do zakupionego szkolenia na platformie kursowej EduInspire.
Potem do wykupionego szkolenia możesz się logować o każdej porze dnia i nocy, gdy tylko masz czas i ochotę się uczyć. Dostęp do szkolenia jest określony w opisie szkolenia.
1) Twoje zamówienie musi mieć status "opłacone" - płatność PayU / BLIK przechodzi niemal natychmiast, otrzymasz powiadomienie, że zamówienie jest opłacone.
2) Musisz być zalogowany do naszej platformy EduInspire.
Jak się zalogować?
1) Na stronie https://eduinspire.pl/ w prawym górnym rogu znajdziesz czerwony button z napisem "Panel klienta".
Kliknij go, aby się zalogować. Wprowadź dane, które podałeś, składając zamówienie.
2) Link do logowania znajdziesz też w mailu potwierdzającym opłacenie zamówienia. Kliknij przycisk "Klikam, aby obejrzeć" - zostaniesz przeniesiony do swojego panelu klienta (jeśli jesteś zalogowany) lub do okna logowania (jeśli nie jesteś zalogowany). W tym drugim przypadku wprowadź dane, które podałeś, składając zamówienie.
Zakupione szkolenie będzie widoczne w Twoim panelu klienta w zakładce "Moje szkolenia".
Nasza platforma kursowa EduInspire jest wyjątkowo prosta w obsłudze i intuicyjna. Zakupione szkolenie będzie od razu widoczne w Twoim panelu administracyjnym. Możesz je zatrzymywać i włączać, możesz je również odtwarzać wielokrotnie. Kilka sekretnych funkcji naszej platformy pomoże Ci w szybszym opanowaniu materiału oraz zwiększy efektywność i komfort nauki. Szkolenia możesz oglądać o dowolnej porze z dowolnego miejsca na świecie.
Jak dotąd nikt nam się nie skarżył na problemy z odtwarzaniem szkoleń, ale wolimy uprzedzić ewentualne pytania. "Wolny" internet to pojęcie dość nieostre. Jednocześnie dziś dostawcy internetu raczej nie oferują "wolnego" internetu, lecz szybki lub bardzo szybki. A to oznacza, że nie powinieneś mieć żadnego problemu z obejrzeniem szkolenia.
Jeśli jednak miewasz problemy z łączem internetowym, pamiętaj też, że zawsze możesz wybrać oglądanie szkolenia w niższej rozdzielczości. W prawym dolnym rogu znajdziesz ikonkę ustawień playera. Wybierz "Quality", a następnie spróbuj opcję np. 540 p lub 360 p. Warto także wyczyścić pliki cache lub spróbować innej przeglądarki internetowej.
Przyjmujemy płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PayU, czyli tzw. przelew natychmiastowy lub BLIK. Pozwala nam to w ekspresowy sposób zrealizować Twoje zamówienie.
Nie realizujemy płatności za pobraniem.
Gdybyś wystąpił jakikolwiek problem z płatnością, skontaktuj się z nami, pomożemy: kontakt@eduinspire.pl
Jeśli wolisz zapłacić przelewem zwykłym, na Twoją prośbę udostępnimy Ci taką możliwość. Napisz do nas pod adres kontakt@eduinspire.pl, prześlemy Ci numer konta. Dostęp do szkolenia otrzymasz po zaksięgowaniu płatności – zwykle trwa to jeden dzień roboczy.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem zamówienia oraz linkiem, który umożliwia śledzenie statusu zamówienia. Aby sprawdzić status, kliknij button z napisem "Status".
Jeśli zamówiłeś szkolenie w wyższym pakiecie z książką, to - kiedy przesyłka zostanie wysłana - zaczniesz otrzymywać powiadomienia InPost.
Na maila otrzymasz fakturę za zamówienie. Znajdziesz ją również w panelu klienta.
Oczywiście! Jesteśmy legalnie działającym sklepem i każdy Kupujący otrzymuje od nas fakturę VAT. Jeśli chcesz kupić produkt czy szkolenie na firmę, dodatkowo wpisz NIP. Faktury wysyłamy wyłącznie w formie elektronicznej w momencie, gdy zamówienie ma status „Wysłane”. Gdyby faktura nie dotarła, sprawdź folder SPAM. Jeśli jej tam nie znajdziesz, napisz do nas, pomożemy: kontakt@eduinspire.pl
Certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu znajdziesz w panelu administracyjnym w zakładce Moje konto / Certyfikaty. Możesz go pobrać od ręki w każdej chwili i wydrukować u siebie.
Nie wysyłamy papierowych certyfikatów (ekologia!), chyba że kupisz szkolenie w Pakiecie Premium (wówczas wyślemy Ci wydruk certyfikatu za pośrednictwem Inpost Paczkomaty lub Inpost Kurier).