Stworzysz samodzielnie skuteczne teksty na blog lub przygotujesz przejrzysty brief dla copywritera, aby dostarczył Ci wysokiej jakości tekst.
Jak wykorzystać blog do podniesienia widoczności witryny?
szkolenie online
Prowadzenie bloga firmowego – zadajesz sobie pytanie, czy warto? Tylko 1 dobry artykuł na blogu, może Ci przyprowadzić 25 tyś. użytkowników na stronę miesięcznie. Z pomocą 1 tylko artykułu możesz doprowadzić do kilkuset sprzedaży miesięcznie. A jeśli miałbyś takich artykułów kilkanaście? A kilkadziesiąt? Blog to jedno z najskuteczniejszych narzędzi do pozycjonowania i pozyskiwania klientów. Pod warunkiem, że wiesz, jak to robić dobrze. To wręcz niewiarygodne, jak wielu przedsiębiorców ignoruje ten kosmiczny potencjał bloga pod SEO i w sprzedaży. A jak sprawa wygląda u Ciebie? Na tym szkoleniu odkryję przed Tobą pełny potencjał bloga pod SEO tak, abyś mógł go skutecznie wykorzystywać dla podwyższania widoczności Twojej witryny. Robiąc bloga zgodnie z tymi wskazówkami, wyprzedzisz konkurencję w Google. Dołącz do szkolenia!
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
Stworzysz samodzielnie skuteczne teksty na blog lub przygotujesz przejrzysty brief dla copywritera, aby dostarczył Ci wysokiej jakości tekst.
Mając tę wiedzę, samodzielnie napiszesz i zoptymalizujesz pod SEO artykuł na blog firmowy tak, aby każdy jego element wspomagał pozycjonowanie.
Sprawdzisz, czy zamówiony tekst spełnia oficjalne wytyczne Google w zakresie SEO, czy jest prawidłowo zbudowany i czy przyprowadzi Ci ruch.
Odkryj, co robią eksperci, by artykuły na blogu pozycjonowały witrynę!
Dołącz do tego szkolenia, a przekonasz się, że tematy na blog „leżą na ulicy”. Pisanie jest trudne, gdy nie wiesz, od czego zacząć i jak się za to zabrać. Na tym szkoleniu dowiesz się, skąd brać najlepsze tematy na blog dla Twojej firmy.
Nie przyjmuję tej wymówki. Nie oczekuję, że napiszesz nową Trylogię. Napiszesz za to świetny artykuł na blog z dziedziny, na której się znasz. W szkoleniu pokażę Ci, jak podzielić treści, żeby artykuł był przejrzysty i żeby miał uporządkowaną kompozycję. schemat kompozycyjny artykułu na blog. Wiedząc, z jakich części musi składać się artykuł, bez trudu samodzielnie podzielisz materiał tak, że tekst będzie logiczny i łatwy do przeczytania.
To szkolenie jest właśnie po to, żebyś się tego nauczył. Znaczna część tego, co nazywamy optymalizacją SEO, pokrywa się z zasadami tworzenia dobrego tekstu. W szkoleniu rozpisałam to krok po kroku. Serio, musiałbyś się bardzo postarać, żeby tego nie załapać i nie zrobić samodzielnie.
JAK WYKORZYSTAĆ BLOG DO PODNIESIENIA WIDOCZNOŚCI WITRYNY?
Na tym szkoleniu dowiesz się, jak napisać dobry artykuł na blog, nawet jeśli nigdy tego nie robiłeś i miałeś trójkę z polskiego. Zrozumiesz także, co to znaczy „dobry artykuł” i już nigdy nie opublikujesz na swoim blogu treści, które nie mają prawa działać pod SEO i nie przyprowadzają Ci klientów. Uzyskasz dostęp do sprawdzonej konstrukcji artykułu na blog, którą możesz przełożyć 1:1 na swój tekst. Dostaniesz listę elementów, które musisz zoptymalizować pod SEO i dowiesz się, jak to zrobić. Zobaczysz studium przypadku, by nauczyć się rozpoznawać dobry blog. Gdy sięgniesz po tę wiedzę, nigdy więcej nawet nie pomyślisz, że można nie prowadzić bloga firmowego. W tym przypadku brak = pewna strata, a tego przecież nie chcesz?
Lista tematów szkolenia
Twoje korzyści
Szkolenie e-commerce - dołącz teraz!
Większość moich klientów, która wzięła udział w moich szkoleniach uważa, że:
Dlatego też, gdy pytam ich, ile powinno kosztować to szkolenie, mówią, że adekwatna byłaby cena 900-1500 zł netto.
Wiem, że mają rację. Ale mnie najbardziej zależy na tym, żeby z moich szkoleń mogli skorzystać właściciele małych i średnich firm, bo oni ich najbardziej potrzebują. Bo duże firmy i korporacje mają kosmiczne budżety i mogą sobie pozwolić zatrudnienie sztabu specjalistów. Ale właściciele mniejszych firm – już nie. Muszą szukać oszczędności i część rzeczy robić samemu.
Te szkolenia są po to, żębyś i Ty miał dostęp do eksperckiej wiedzy. Żebyś mógł samodzielnie wdrożyć skuteczne SEO, mistrzowski copywriting czy inne działania e-commerce, które sprawią, że zaczniecie sprzedawać więcej i czerpać zyski, prawdziwie satysfakcjonujące, z Twojej ciężkiej pracy.
Dlatego nie chcę, żeby cena była dla Ciebie barierą. I dlatego to szkolenie możesz zakupić w pakiecie minimalnym.
Przynajmniej na razie, choć w przyszłości ta opcja może zniknąć.
Każde z moich szkoleń dostarcza eksperckiej wiedzy, praktycznej wiedzy, która pozwala na zaplanowanie i wdrożenie prac ulepszających Twoją stronę / sklep www na co najmniej 6 miesięcy. Przyjmując, że czas wdrożenia niezbędnych zmian zajmie Ci 6 miesięcy, to to oznacza, że Twój miesięczny wydatek na szkolenie wynosi ok. 70 zł netto.
Wiedza zawarta w tych szkoleniach jest podana w sposób maksymalnie prosty i uporządkowany tak, że bez problemu dasz radę i się tego nauczysz. A potem sam podejmiesz decyzję, nad czym pracować samodzielnie (i zaczniesz to robić!), a co, ewentualnie, oddelegować. Z tym że dzięki tym szkoleniom będziesz wiedział, jaki pytania zadać podwykonawcy i będziesz umiał powiedzieć „Sprawdzam!”. Gdy zaczniesz to wdrażać, już wkrótce zobaczysz efekty.
Bo rzecz nie w tym, żeby „coś” robić, tylko żeby robić to dobrze. Na moich szkoleniach uczę tego, co wiem, że działa,
bo sprawdziłam to wielokrotnie, rozwijając moje własne biznesy.
Nie czekaj, dołącz do nas, zanim zrobi to Twoja konkurencja!
Wygaśnie bezpowrotnie za
Jestem copywriterem, marketingowcem, właścicielką kilku biznesów. Jestem też dydaktykiem akademickim ze stopniem naukowym doktora. Wykładałam na wszystkich poziomach nauczania, w tym: na uczelniach zagranicznych w Poczdamie, Turynie i Wilnie. Prowadzę szkolenia online i stacjonarne dla przedsiębiorców, którzy chcą się wyróżnić w morzu miałkich ofert i drętwych tekstów, i którym zależy na podwyższaniu sprzedaży i mistrzowskiej obsłudze klientów. Nie tylko uczę nowych rzeczy, lecz także uczę, jak się uczyć i rozpalam motywację do zmiany.
Pytania i odpowiedzi