Jak wykorzystać blog do podniesienia widoczności witryny?

szkolenie online

Jak wykorzystać blog do podniesienia widoczności witryny?

dr hab. Ewa Rot-Buga
ekspert seo i copywritingu

Prowadzenie bloga firmowego – zadajesz sobie pytanie, czy warto? Tylko 1 dobry artykuł na blogu, może Ci przyprowadzić 25 tyś. użytkowników na stronę miesięcznie. Z pomocą 1 tylko artykułu możesz doprowadzić do kilkuset sprzedaży miesięcznie. A jeśli miałbyś takich artykułów kilkanaście? A kilkadziesiąt? Blog to jedno z najskuteczniejszych narzędzi do pozycjonowania i pozyskiwania klientów. Pod warunkiem, że wiesz, jak to robić dobrze. To wręcz niewiarygodne, jak wielu przedsiębiorców ignoruje ten kosmiczny potencjał bloga pod SEO i w sprzedaży. A jak sprawa wygląda u Ciebie? Na tym szkoleniu odkryję przed Tobą pełny potencjał bloga pod SEO tak, abyś mógł go skutecznie wykorzystywać dla podwyższania widoczności Twojej witryny. Robiąc bloga zgodnie z tymi wskazówkami, wyprzedzisz konkurencję w Google. Dołącz do szkolenia!

CZY TO SZKOLENIE JEST DLA MNIE?

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

Chcesz, aby na Twoją stronę trafiało kilka tysięcy użytkowników miesięcznie bez reklamy płatnej.

Stworzysz samodzielnie skuteczne teksty na blog lub przygotujesz przejrzysty brief dla copywritera, aby dostarczył Ci wysokiej jakości tekst.

Chcesz wiedzieć, jak powinien być napisany i zoptymalizowany pod SEO artykuł na blog.

Mając tę wiedzę, samodzielnie napiszesz i zoptymalizujesz pod SEO artykuł na blog firmowy tak, aby każdy jego element wspomagał pozycjonowanie.

Chcesz wiedzieć, jak zweryfikować, czy dany artykuł pomoże Ci w pozycjonowaniu.

Sprawdzisz, czy zamówiony tekst spełnia oficjalne wytyczne Google w zakresie SEO, czy jest prawidłowo zbudowany i czy przyprowadzi Ci ruch.

Chcesz wykorzystać blog, by strona była wysoko w Google?

Odkryj, co robią eksperci, by artykuły na blogu pozycjonowały witrynę!

1
Nie masz pomysłów na artykuły na blog? Nie wiesz, o czym pisać na blogu?

Dołącz do tego szkolenia, a przekonasz się, że tematy na blog „leżą na ulicy”. Pisanie jest trudne, gdy nie wiesz, od czego zacząć i jak się za to zabrać. Na tym szkoleniu dowiesz się, skąd brać najlepsze tematy na blog dla Twojej firmy.

2
„Nie umiem pisać. Zawsze miałem trójkę z polskiego”

Nie przyjmuję tej wymówki. Nie oczekuję, że napiszesz nową Trylogię. Napiszesz za to świetny artykuł na blog z dziedziny, na której się znasz. W szkoleniu pokażę Ci, jak podzielić treści, żeby artykuł był przejrzysty i żeby miał uporządkowaną kompozycję. schemat kompozycyjny artykułu na blog. Wiedząc, z jakich części musi składać się artykuł, bez trudu samodzielnie podzielisz materiał tak, że tekst będzie logiczny i łatwy do przeczytania.

3
„Co ja wiem o SEO? Nie umiem zoptymalizować artykułu pod SEO”.

To szkolenie jest właśnie po to, żebyś się tego nauczył. Znaczna część tego, co nazywamy optymalizacją SEO, pokrywa się z zasadami tworzenia dobrego tekstu. W szkoleniu rozpisałam to krok po kroku. Serio, musiałbyś się bardzo postarać, żeby tego nie załapać i nie zrobić samodzielnie.

JAK WYKORZYSTAĆ BLOG DO PODNIESIENIA WIDOCZNOŚCI WITRYNY?

Skuteczne rozwiązanie!

Na tym szkoleniu dowiesz się, jak napisać dobry artykuł na blog, nawet jeśli nigdy tego nie robiłeś i miałeś trójkę z polskiego. Zrozumiesz także, co to znaczy „dobry artykuł” i już nigdy nie opublikujesz na swoim blogu treści, które nie mają prawa działać pod SEO i nie przyprowadzają Ci klientów. Uzyskasz dostęp do sprawdzonej konstrukcji artykułu na blog, którą możesz przełożyć 1:1 na swój tekst. Dostaniesz listę elementów, które musisz zoptymalizować pod SEO i dowiesz się, jak to zrobić. Zobaczysz studium przypadku, by nauczyć się rozpoznawać dobry blog. Gdy sięgniesz po tę wiedzę, nigdy więcej nawet nie pomyślisz, że można nie prowadzić bloga firmowego. W tym przypadku brak = pewna strata, a tego przecież nie chcesz?

  • będziesz wiedzieć, skąd brać najlepsze tematy na blog i o czym na blogu nie pisać
  • jak zoptymalizować pod SEO pojedynczy artykuł i cały blog
  • jak wykorzystać bloga do podniesienia sprzedaży

CZEGO KONKRETNIE CIĘ NAUCZĘ

Lista tematów szkolenia

  1. Poznasz aż 8 funkcji bloga i dowiesz się, jak go wykorzystać, by rozwinąć swoją firmę.

  2. Poznasz studium przypadku – przykład dobrze prowadzonego bloga, skutecznego pod SEO, pozycjonowanie i sprzedaż. Wszystko, o czym będzie mowa, łatwo wdrożysz u siebie.

  3. Poznasz aż 11 cech dobrego bloga, który robi robotę, jeśli chodzi o pozycjonowanie. Prowadzenie bloga i pisanie artykułów w inny sposób to strata pieniędzy i mija się z celem.

  4. Dowiesz się, jakie mechanizmy SEO stosować w blogu, aby wprowadzić stronę do TOP3. Nawet jeśli nie wiesz, czym jest SEO, na tym szkoleniu przekażę Ci 5 kluczowych informacji, które pozwolą Ci zrozumieć, jak działa wyszukiwarka Google i co powinieneś robić.

  5. Otrzymasz ode mnie sprawdzony schemat artykułu na blog. Czarno na białym – z jakich części musi się składać artykuł na blog. Podczas szkolenia przeprowadzę interesujący eksperyment, który pokazuje, że tylko 3 zmiany w tym samym tekście powodują, że chce się go czytać lub że się go zamyka po trzeciej linijce. Od tej chwili będziesz wiedział, co robić, żeby Twoje artykuły chciało się czytać.

  6. Pokażę Ci punkt po punkcie, jak zoptymalizować pod SEO artykuł na blog. Jeśli jeszcze tego nie robisz, to znaczy, że nie wykorzystujesz 90% potencjału, jaki daje blog. Dowiesz się też, jak zoptymalizować pod SEO podstrony bloga. Poświęcam tym kwestiom dwie lekcje, bo zaniedbanie choć jednego elementu osłabia skuteczność Twojego bloga.
  1. Dowiesz się, skąd brać najlepsze tematy na bloga – takie, których poszukują Twoi klienci. Pokażę Ci narzędzia do SEO, w których to sprawdzisz. Podpowiem Ci także kilka innych sprawdzonych metod na pozyskiwanie topowych tematów. Tych metod większość firm nie stosuje, więc gdy to zrobisz, znajdziesz się lata świetlne przed konkurencją.

  2. Czy wiesz, o czym nie pisać na blogu? Pewne tematy mogą Ci zaszkodzić, np. mogą spowodować spadek widoczności strony, a nawet mogą spowodować kłopoty prawne. Bo widzisz, nie chodzi o to, żeby prowadzić bloga firmowego i pisać tam cokolwiek. Chodzi o to, żeby robić to dobrze, bo w przeciwnym razie praca i pieniądze idą na marne. Na szkoleniu dowiesz się więc nie tylko, o czym na blogu pisać, lecz także jakich tematów nie poruszać. 

  3. Pisać samemu czy zlecać? Być może stoisz przed tym dylematem. Pokażę Ci plusy i minusy wynikające z każdej z tych decyzji. Omówimy też ciekawe zjawisko, zaliczane do błędów poznawczych, które może Ci przeszkadzać w stworzeniu dobrego artykułu na blog. Narażeni są za to zwłaszcza specjaliści w swoich dziedzinach. Przyjrzymy się też pewnym emocjom, które skutecznie blokują Cię przed tworzeniem bloga. Dobra wiadomość jest taka, że rozwiązanie istnieje.

  4. Dowiesz się też, jak wykorzystać bloga do poniesienia sprzedaży. Zadziwiające, jak wiele firm nie korzysta zupełnie z możliwości, jakie oferuje blog w tym zakresie. Po tym szkoleniu poznasz 3 proste sposoby, co zrobić, aby zmienić czytających w kupujących.

  5. Szkolenie zawiera podsumowanie i checklistę. Dzięki temu spojrzysz na cały temat prowadzenia bloga szerzej, a checklista ułatwi Ci samodzielną pracę.

CO MÓWIĄ OSOBY, KTÓRE JUŻ SKORZYSTAŁY
Z MOICH SZKOLEŃ, USŁUG LUB KONSULTACJI

5/5 z 48 ocen
Monika Sarapata

Korzystałam z pomocy Pani Ewy przy pozycjonowaniu mojego sklepu internetowego. Audyt przeprowadzony przez panią Ewę oceniam wzorowo, bardzo rzetelny i dokładny. Na każdym etapie współpracy mogłam liczyć na profesjonalną pomoc w zrozumieniu tajników pozycjonowania. Jestem bardzo zadowolona z efektu pracy Pani Ewy, ogromna wiedza, sumienność, profesjonalizm. Polecam z czystym sumieniem.

Serce
Wojciech Malesa

Władanie słowem to sztuka. W mojej branży bardzo potrzebna. Dr Ewa Rot-Buga część tej sztuki opisała prostymi, niemal ścisłymi regułami. Dzięki warsztatom przeprowadzonym przez Panią Ewę mój zespół pisze znacznie lepsze i bardziej przemyślane teksty. Polecam!

Serce
Iwona Kulik

Absolutnie polecam Ewę Rot-Bugę do współpracy. To co bardzo w niej doceniam, oprócz merytorycznych wartości, to słowność, szybkość reakcji, zawsze dotrzymuje terminów, a nawet je wyprzedza. W 100 % ją polecam i rekomenduje!

Serce
dr Wojciech Jan Karwowski

Nie jestem zwolennikiem PR - wiem z doświadczenia, iż nie jest łatwe ujęcie odpowiednie tematu, o którym się pisze. Trzeba umieć władać słowem, zwłaszcza, gdy ma się do czynienia z zagadnieniem specjalistycznym.

Jednak w tym przypadku zostałem bardzo zaskoczony w pozytywnym tego słowa znaczeniu. "Profesjonalizm" - to jest to słowo, którego miałbym użyć, gdybym miał określić działanie firmy jednym słowem. Drugim byłoby "wyobraźnia", a trzecim "komunikatywność (ze sprzężeniem zwrotnym.

Serce
Wi Ki

Fantastyczny kontakt, pełen profesjonalizm, duża kreatywność i wyczucie. Wymagająca wobec siebie i bardzo zaangażowana, co sprawia, że każda treść jest dokładnie przemyślana i dopracowana. Praca z Ewa to czysta przyjemność. Rzadko teraz można spotkać kogoś, kto wykonuje swoją pracę tak, jakby robił to dla siebie. Polecam z całego serca!

Serce
Irena Tsermegas

Niewiele znam osób tak rzetelnych, jak Ewa Rot-Buga. Każde zadanie traktuje poważnie i do każdego podchodzi w sposób indywidualny, zawsze z pełnym profesjonalizmem. Potrafi sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom, ponieważ po prostu zna się na swoim fachu. Z czystym sumieniem polecam - to nie są zwykłe usługi, to marketing i consulting rzeczywiście w wariancie all inclusive!

Serce
Monika

Mam przyjemność współpracować z Ewą już kilka lat i zawsze wykazuje się pełnym profesjonalizmem, zaangażowaniem w pracę, pasją w tworzenie nowych rzeczy oraz sumiennością. Wspaniale się z nią pracuje.

Serce
Kamil Kościuch

Miałem okazję współpracować z kilkoma innymi copywriterami, jednak odkąd trafiłam na Ewę, nie szukam już nikogo nowego! Teksty Ewy brzmią wybornie i sprzedają skutecznie! One działają na wyobraźnię i portfel klientów! Ewa trafnie interpretuje projekt i bez szczegółowej nawigacji trafia w sedno oczekiwań. Sama martwi się o detale, a mnie pozostawia z bezpiecznym poczuciem, że projekt trafił pod dobra opiekę. Polecam w 100%.

Serce

Podsumujmy, co dostajesz:

Twoje korzyści

Szkolenie
video

Ponad 1,5 h szkolenia opartego na ponad 15-letnim doświadczeniu w branży SEO, copywritingu i e-commerce. Pytania? Napisz do mnie, nagram odpowiedzi.

Natychmiastowy
dostęp

Dostęp do szkolenia otrzymasz w ciągu 3 minut od wykonania płatności. Szkolenie obejrzysz na platformie kursowej, mającej wiele udogodnień ułatwiających naukę.

Bezpieczna
płatność

Płatność wykonasz przez bramkę PayU i BLIK. Zapewniamy szyfrowane połączenie. Wystawiamy faktury VAT. Wolisz przelew tradycyjny? Napisz @.

Certyfikat
uczestnictwa

Otrzymasz certyfikat uczestnictwa, potwierdzający Twój udział w szkoleniu i rozwój kompetencji zawodowych. Certyfikat w formacie PDF jest do pobrania od ręki.

Ile to kosztuje?

Szkolenie e-commerce - dołącz teraz!

Większość moich klientów, która wzięła udział w moich szkoleniach uważa, że:

  • były tak niesamowicie pomocne, że sami zaczęli ulepszać swoje strony i sklepy
  • sprawiły, że ułożyło im się w głowie to, co powinni zrobić
  • uchroniły ich przed stratą pieniędzy na usługi, które nie miały prawa działać.

Dlatego też, gdy pytam ich, ile powinno kosztować to szkolenie, mówią, że adekwatna byłaby cena 900-1500 zł netto.

Wiem, że mają rację. Ale mnie najbardziej zależy na tym, żeby z moich szkoleń mogli skorzystać właściciele małych i średnich firm, bo oni ich najbardziej potrzebują. Bo duże firmy i korporacje mają kosmiczne budżety i mogą sobie pozwolić zatrudnienie sztabu specjalistów. Ale właściciele mniejszych firm – już nie. Muszą szukać oszczędności i część rzeczy robić samemu.

Te szkolenia są po to, żębyś i Ty miał dostęp do eksperckiej wiedzy. Żebyś mógł samodzielnie wdrożyć skuteczne SEO, mistrzowski copywriting czy inne działania e-commerce, które sprawią, że zaczniecie sprzedawać więcej i czerpać zyski, prawdziwie satysfakcjonujące, z Twojej ciężkiej pracy.

Dlatego nie chcę, żeby cena była dla Ciebie barierą. I dlatego to szkolenie możesz zakupić w pakiecie minimalnym.

Przynajmniej na razie, choć w przyszłości ta opcja może zniknąć.

Każde z moich szkoleń dostarcza eksperckiej wiedzy, praktycznej wiedzy, która pozwala na zaplanowanie i wdrożenie prac ulepszających Twoją stronę / sklep www na co najmniej 6 miesięcy. Przyjmując, że czas wdrożenia niezbędnych zmian zajmie Ci 6 miesięcy, to to oznacza, że Twój miesięczny wydatek na szkolenie wynosi ok. 70 zł netto.

Wiedza zawarta w tych szkoleniach jest podana w sposób maksymalnie prosty i uporządkowany tak, że bez problemu dasz radę i się tego nauczysz. A potem sam podejmiesz decyzję, nad czym pracować samodzielnie (i zaczniesz to robić!), a co, ewentualnie, oddelegować. Z tym że dzięki tym szkoleniom będziesz wiedział, jaki pytania zadać podwykonawcy i będziesz umiał powiedzieć „Sprawdzam!”. Gdy zaczniesz to wdrażać, już wkrótce zobaczysz efekty.
Bo rzecz nie w tym, żeby „coś” robić, tylko żeby robić to dobrze. Na moich szkoleniach uczę tego, co wiem, że działa,
bo sprawdziłam to wielokrotnie, rozwijając moje własne biznesy.

Nie czekaj, dołącz do nas, zanim zrobi to Twoja konkurencja!

Ta oferta zniknie

Wygaśnie bezpowrotnie za

Premium
  • szkolenie: Jak wykorzystać blog do podniesienia widoczności witryny?
  • e-book „Jak wykorzystać blog do podniesienia widoczności witryny”
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na zawsze
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na 1 rok z możliwością przedłużenia
  • certyfikat uczestnictwa PDF
  • dostęp do bazy porad związanych z kursem
  • 5 h mentoringu 1:1 na platformie zoom (do wykorzystania w okresie 2 miesięcy od zakupu)
2 999,00 zł
2 500,00 zł
Optymalny
Najczęściej wybierany
  • szkolenie: Jak wykorzystać blog do podniesienia widoczności witryny?
  • e-book „Jak wykorzystać blog do podniesienia widoczności witryny”
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na zawsze
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na 1 rok z możliwością przedłużenia
  • certyfikat uczestnictwa PDF
  • dostęp do bazy porad związanych z kursem
  • 5 h mentoringu 1:1 na platformie zoom (do wykorzystania w okresie 2 miesięcy od zakupu)
599,00 zł
499,00 zł
Minimalny
  • szkolenie: Jak wykorzystać blog do podniesienia widoczności witryny?
  • e-book „Jak wykorzystać blog do podniesienia widoczności witryny”
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na zawsze
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na 1 rok z możliwością przedłużenia
  • certyfikat uczestnictwa PDF
  • dostęp do bazy porad związanych z kursem
  • 5 h mentoringu 1:1 na platformie zoom (do wykorzystania w okresie 2 miesięcy od zakupu)
499,00 zł
399,00 zł
Ekspresowa
realizacja
dostęp do szkolenia
w 3 minuty
Bezpieczne
płatności
Szyfrowane
połączenie
Certyfikat
uczestnictwa
Dostępny natychmiast
w panelu.

Kto prowadzi szkolenie?

dr hab. Ewa Rot-Buga

ekspert seo i copywritingu

Twój trener angażującego pisania, które porusza, jątrzy i uzależnia

Jestem copywriterem, marketingowcem, właścicielką kilku biznesów. Jestem też dydaktykiem akademickim ze stopniem naukowym doktora. Wykładałam na wszystkich poziomach nauczania, w tym: na uczelniach zagranicznych w Poczdamie, Turynie i Wilnie. Prowadzę szkolenia online i stacjonarne dla przedsiębiorców, którzy chcą się wyróżnić w morzu miałkich ofert i drętwych tekstów, i którym zależy na podwyższaniu sprzedaży i mistrzowskiej obsłudze klientów. Nie tylko uczę nowych rzeczy, lecz także uczę, jak się uczyć i rozpalam motywację do zmiany.

FAQ

Pytania i odpowiedzi

Kiedy otrzymam dostęp do szkolenia?

Natychmiast, gdy Twoja płatność natychmiastowa (PayU, BLIK) zostanie zaksięgowana. W praktyce od płatności do otrzymania dostępu do szkolenia mijają zazwyczaj 2-3 minuty.

Jak działa platforma kursowa? Czy sobie poradzę?

Nasza platforma kursowa EduInspire jest wyjątkowo prosta w obsłudze i intuicyjna. Zakupione szkolenie będzie od razu widoczne w Twoim panelu administracyjnym. Możesz je zatrzymywać i włączać, możesz je również odtwarzać wielokrotnie. Kilka sekretnych funkcji naszej platformy pomoże Ci w szybszym opanowaniu materiału oraz zwiększy efektywność i komfort nauki. Szkolenia możesz oglądać o dowolnej porze z dowolnego miejsca na świecie.

Jakie są opcje płatności?

Przyjmujemy płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PayU, czyli tzw. przelew natychmiastowy lub BLIK. Pozwala nam to w ekspresowy sposób zrealizować Twoje zamówienie.

Nie realizujemy płatności za pobraniem.

Gdybyś wystąpił jakikolwiek problem z płatnością, skontaktuj się z nami, pomożemy:  kontakt@eduinspire.pl

Czy mogę zapłacić przelewem zwykłym?

Jeśli wolisz zapłacić przelewem zwykłym, na Twoją prośbę udostępnimy Ci taką możliwość. Napisz do nas pod adres kontakt@eduinspire.pl, prześlemy Ci numer konta. Dostęp do szkolenia otrzymasz po zaksięgowaniu płatności – zwykle trwa to jeden dzień roboczy.

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem zamówienia oraz linkiem, który umożliwia śledzenie statusu zamówienia. Gdy przesyłka zostanie wysłana, zaczniesz otrzymywać powiadomienia InPost. Na maila otrzymasz fakturę za zamówienie.

Czy i kiedy otrzymam dowód sprzedaży?

Oczywiście! Jesteśmy legalnie działającym sklepem i każdy Kupujący otrzymuje od nas fakturę VAT. Jeśli chcesz kupić produkt czy szkolenie na firmę, dodatkowo wpisz NIP. Faktury wysyłamy wyłącznie w formie elektronicznej w momencie, gdy zamówienie ma status „Wysłane”. Gdyby faktura nie dotarła, sprawdź folder SPAM. Jeśli jej tam nie znajdziesz, napisz do nas, pomożemy: kontakt@eduinspire.pl

Kiedy i w jaki sposób otrzymam certyfikat ze szkolenia?

Certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu znajdziesz w panelu administracyjnym w zakładce Moje konto / Certyfikaty. Możesz go pobrać od ręki w każdej chwili i wydrukować u siebie.

Nie wysyłamy papierowych certyfikatów (ekologia!), chyba że kupisz szkolenie w Pakiecie Premium (wówczas wyślemy Ci wydruk certyfikatu za pośrednictwem Inpost Paczkomaty lub Inpost Kurier).

Jak wykorzystać blog do podniesienia widoczności witryny?
5/5 z 48 ocen
1 zakup w ostatnie 24 godziny
4 oglądające osoby teraz
x

Pliki Cookies

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, aby dostosować treści do Państwa preferencji oraz optymalizować działanie serwisu. Klikając "Akceptuję Cookies", wyrażają Państwo zgodę na użycie wszystkich rodzajów plików cookies.