Wiedząc, jak to działa, że linkowanie zewnętrzne ma wpływ na pozycję strony w Internecie. Rozumiejąc to, możesz świadomie zaplanować skuteczną strategię link building.
Linkowanie zewnętrzne – sekret czy pułapka pozycjonowania
szkolenie online
Linkowanie zewnętrzne – pewnie słyszałeś, że linki mają wpływ na pozycję strony w internecie. Ale czy wiesz, że linkowanie zewnętrzne może też obniżyć pozycję w wynikasz wyszukiwania Google? Czy wiesz, że strategia link building musi być zgodna z pewną kluczową regułą Googlę, którą wiele firm zupełnie bagatelizuje? Na tym szkoleniu zrozumiesz, na czym polega związek pomiędzy linkowaniem zewnętrznym a misją Google. Dowiesz się, skąd pozyskiwać linki, by Google nagrodziło Cię wyższą pozycją. Poznasz różnice pomiędzy dobrymi i złymi backlinkami. Nauczysz się Cię, jak dbać o profil linków zewnętrznych i jak sprawdzić, czy do Twojej strony prowadzą wartościowe linki, dzięki którym może iść w górę. Dowiesz się też, skąd nie brać linków, aby nie dostać kary od Google. Z tą wiedzą nie dasz się naciągnąć na szemrane oferty i będziesz, jakich informacje powinny znaleźć się w raporcie z wykonanych prac. Dołącz do szkolenia!
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
Wiedząc, jak to działa, że linkowanie zewnętrzne ma wpływ na pozycję strony w Internecie. Rozumiejąc to, możesz świadomie zaplanować skuteczną strategię link building.
Rozbudowując linkowanie zewnętrzne zgodnie z regułami Google, grasz tak naprawdę w drużynie… Google. A to oznacza, że zostaniesz nagrodzony wyższą pozycją w rankingu Google.
Nie chcesz dać się złapać na oferty linkowania zewnętrznego, które nie dość, że nie ma prawa działać, to jeszcze może spowodować, że Twoja strona dostanie od Google karę.
Odkryj, co robią eksperci, by linkowanie zewnętrzne poprawiało pozycję stron!
Linkowanie zewnętrzne to jeden z filarów pozycjonowania. Jeśli chcesz, aby Twoja strona była wysoko w Google, musisz zadbać o profil linków zewnętrznych. Wiele osób myśli, że chodzi o to, aby jak najwięcej linków prowadziło do strony. Wiele agencji SEO twierdzi, że linkowanie jest najważniejsze. Ale to są półprawdy powtarzane po to, aby wcisnąć Ci słabą usługę. Na tym szkoleniu dowiesz się, o co tak naprawdę chodzi z linkowaniem zewnętrznym i jaki to robić dobrze, aby uzyskać wzrost widoczności strony.
Jeśli zadbasz o profil linków zewnętrznych, to przełoży się to na pozycję strony w wyszukiwarce. Aby tak się stało, Twoja strategia link building musi być przemyślana i musi uwzględniać reguły Google. To szkolenie da Ci odpowiedź na pytanie, jakich linków zwrotnych potrzebujesz, aby zaczęła się poprawiać pozycja Twojej strony w Google. Zdradzę ci tylko, że jeśli prowadzisz np. piekarnię, to potrzebujesz innych linków zwrotnych niż osoba prowadząca salon kosmetyczny.
Wszyscy mówią, że linkowanie zewnętrzne poprawia pozycję w internecie. Ale mało kto odważy się powiedzieć, że złe linkowanie zewnętrzne może obniżać pozycję w wynikach wyszukiwania. Na tym szkoleniu dowiesz się, jak działa ten mechanizm. Przedstawię Ci studium przypadku – przypadek firmy, która miała ponad 42 000 linków zewnętrznych i nie mogła wybić się na pierwszą kartę Google. Powiem Ci też, co zrobiliśmy, aby strona wreszcie znalazła się w TOP 5.
LINKOWANIE ZEWNĘTRZNE – JAK TO ROBIĆ, BY POPRAWIĆ POZYCJĘ W WYNIKACH WYSZUKIWANIA
Na tym szkoleniu SEO zyskasz wiedzę, czym jest linkowanie zewnętrzne i jaką rolę pełni w pozycjonowaniu witryny. Zrozumiesz mechanizmy działania Google powiązane z linkowaniem. Dowiesz się, skąd brać linki, które pomogą Ci zwiększać widoczność. Dowiesz się też, skąd nie brać linków, chyba że chcesz ryzykować karę od Google. Karę – czyli obniżenie pozycji lub wyrzucenie strony z wyników wyszukiwania. Pokażę Ci, jakie linki są najcenniejsze i skąd – za darmo i legalnie – je pozyskiwać. Gdy zastosujesz to praktyce, Twoja strona zacznie poprawiać swoją pozycję w wynikach wyszukiwania.
Lista tematów szkolenia
Twoje korzyści
Szkolenie e-commerce - dołącz teraz!
Większość moich klientów, która wzięła udział w moich szkoleniach uważa, że:
Dlatego też, gdy pytam ich, ile powinno kosztować to szkolenie, mówią, że adekwatna byłaby cena 900-1500 zł netto.
Wiem, że mają rację. Ale mnie najbardziej zależy na tym, żeby z moich szkoleń mogli skorzystać właściciele małych i średnich firm, bo oni ich najbardziej potrzebują. Bo duże firmy i korporacje mają kosmiczne budżety i mogą sobie pozwolić zatrudnienie sztabu specjalistów. Ale właściciele mniejszych firm – już nie. Muszą szukać oszczędności i część rzeczy robić samemu.
Te szkolenia są po to, żębyś i Ty miał dostęp do eksperckiej wiedzy. Żebyś mógł samodzielnie wdrożyć skuteczne SEO, mistrzowski copywriting czy inne działania e-commerce, które sprawią, że zaczniecie sprzedawać więcej i czerpać zyski, prawdziwie satysfakcjonujące, z Twojej ciężkiej pracy.
Dlatego nie chcę, żeby cena była dla Ciebie barierą. I dlatego to szkolenie możesz zakupić w pakiecie minimalnym.
Przynajmniej na razie, choć w przyszłości ta opcja może zniknąć.
Każde z moich szkoleń dostarcza eksperckiej wiedzy, praktycznej wiedzy, która pozwala na zaplanowanie i wdrożenie prac ulepszających Twoją stronę / sklep www na co najmniej 6 miesięcy. Przyjmując, że czas wdrożenia niezbędnych zmian zajmie Ci 6 miesięcy, to to oznacza, że Twój miesięczny wydatek na szkolenie wynosi ok. 70 zł netto.
Wiedza zawarta w tych szkoleniach jest podana w sposób maksymalnie prosty i uporządkowany tak, że bez problemu dasz radę i się tego nauczysz. A potem sam podejmiesz decyzję, nad czym pracować samodzielnie (i zaczniesz to robić!), a co, ewentualnie, oddelegować. Z tym że dzięki tym szkoleniom będziesz wiedział, jaki pytania zadać podwykonawcy i będziesz umiał powiedzieć „Sprawdzam!”. Gdy zaczniesz to wdrażać, już wkrótce zobaczysz efekty.
Bo rzecz nie w tym, żeby „coś” robić, tylko żeby robić to dobrze. Na moich szkoleniach uczę tego, co wiem, że działa,
bo sprawdziłam to wielokrotnie, rozwijając moje własne biznesy.
Nie czekaj, dołącz do nas, zanim zrobi to Twoja konkurencja!
Wygaśnie bezpowrotnie za
Jestem copywriterem, marketingowcem, właścicielką kilku biznesów. Jestem też dydaktykiem akademickim ze stopniem naukowym doktora. Wykładałam na wszystkich poziomach nauczania, w tym: na uczelniach zagranicznych w Poczdamie, Turynie i Wilnie. Prowadzę szkolenia online i stacjonarne dla przedsiębiorców, którzy chcą się wyróżnić w morzu miałkich ofert i drętwych tekstów, i którym zależy na podwyższaniu sprzedaży i mistrzowskiej obsłudze klientów. Nie tylko uczę nowych rzeczy, lecz także uczę, jak się uczyć i rozpalam motywację do zmiany.
Pytania i odpowiedzi