Chcesz samodzielnie dokonać optymalizacji technicznej SEO lub dopilnować firmę, której to zlecasz. Zatem chcesz wiedzieć, co, w jaki sposób i z jakich powodów musi być zrobione.
Optymalizacja techniczna SEO – jak ekspresowo uzyskać wzrost widoczności?
szkolenie online
Chcesz, aby Twoja strona / Twój sklep internetowy trafił na pierwsze miejsca w wynikach wyszukiwania Google? A wykonałeś optymalizację techniczną SEO? Dowiedz się, czym jest optymalizacja techniczna SEO, bo to jeden ze sposobów na ekspresową poprawę pozycji w wyszukiwarce. Zacznij stosować się do rekomendacji Google dla webmasterów, które są tak proste i logiczne, że z łatwością się tego nauczysz. Nie musisz być programistą i znać kodu, by wdrożyć 80% wskazówek z tego szkolenia. Pozostałych 20% zlecisz programiście i dowiesz się, jak samodzielnie i za pomocą darmowych narzędzi sprawdzić, czy poprawki zostały wprowadzone poprawnie. Powtórz sukces ekspertów, którzy z pomocą optymalizacji technicznej wprowadzają strony i sklepy na pierwszą kartę Google. Dołącz do szkolenia:
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
Chcesz samodzielnie dokonać optymalizacji technicznej SEO lub dopilnować firmę, której to zlecasz. Zatem chcesz wiedzieć, co, w jaki sposób i z jakich powodów musi być zrobione.
Optymalizacja techniczna SEO to „game changer”– zapewnia szybki wzrost widoczności. Chcesz być szybszy niż konkurencja i chcesz być przed konkurencją w Google.
Pracując nad optymalizacją techniczną SEO zgodnie ze wskazówkami z tego szkolenia, szybciej dostarczysz rezultatów, których oczekują Twoi klienci. Rezultaty = wiarygodność.
Odkryj, co robią eksperci, by optymalizacja SEO przyniosła pozycje w TOP3
Optymalizacja techniczna SEO to prawdziwy „game changer”. Każde z działań, które pokazuję na tym szkoleniu, przekłada się na szybki wzrost widoczności. I odwrotnie – jeśli nie wdrożysz optymalizacji technicznej SEO, każde inne działania będą nieskuteczne lub przyniosą ułamek rezultatów w porównaniu z efektami, jakie mogłyby przynieść, gdybyś wykonał optymalizację techniczną SEO. A najlepsze jest to, że optymalizacja techniczna SEO to nie jest „rocket science”. 80% rzeczy możesz zrobić samodzielnie, nie mając żadnej wiedzy o programowaniu. Pozostałe 20% wykonana za Ciebie programista, ale Ty sprawdzisz, czy zrobił to dobrze, bo powiem Ci, jak to zrobić.
Statystyki są bezlitosne, większość osób siedzi nosem w smartfonach. A czy Twoja strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych? Czy szybko się otwiera? Czy wiesz, jak to sprawdzić? Bo widzisz, to, że Tobie Twoja strona się podoba, kiedy oglądasz ją na swoim smartfonie, nie ma żadnego znaczenia. Roboty Google analizują ściśle określone parametry. Czy wiesz, co ma wpływ na ocenę i pozycję w rankingu? Nie możesz poprzestać na odczuciach i na „wydaje mi się” – potrzebne Ci są twarde dane. Pokażę Ci, skąd je – całkowicie za darmo – wziąć, co musi zostać zrobione i czego nie wolno Ci przegapić, jeśli chcesz, by Twoi klienci nie wychodzili ze strony, zanim na nią wejdą.
Czy wiesz, że linkowanie wewnętrzne może poprawić Twoją pozycję strony / sklepu w wyszukiwarce, nawet jeśli nie masz rozbudowanej sieci linków zewnętrznych? Istnieje prosty i bezkosztowy sposób na poprawę pozycji strony w internecie. Ale aby zadziałał, musisz spiąć w jedno trzy obszary optymalizacji SEO. Dowiesz się, jak to zrobić, na tym szkoleniu.
OPTYMALIZACJA TECHNICZNA SEO – EKSPRESOWY WZROST
WIDOCZNOŚCI W GOOGLE
Na tym szkoleniu SEO zyskasz wiedzę, czym jest optymalizacja techniczna SEO i jakie obszary na Twojej stronie internetowej muszą zostać jak najszybciej zaopiekowane. Samodzielnie wprowadzisz 80% ulepszeń, resztę (pracę nad kodem) oddelegujesz programiście. Gdy zrozumiesz, z jakich powodów techniczne SEO jest krytyczne dla pozycji w internecie, i gdy przekonasz się, jak bardzo jest to proste i logiczne, już nigdy nie zaniedbasz żadnej rzeczy z tym związanej. Gdy wprowadzisz optymalizacje na podstawie tego szkolenia, Twoja strona systematycznie zacznie piąć się coraz wyżej w wyszukiwarce.
Lista tematów szkolenia
Twoje korzyści
Szkolenie e-commerce - dołącz teraz!
Większość moich klientów, która wzięła udział w moich szkoleniach uważa, że:
Dlatego też, gdy pytam ich, ile powinno kosztować to szkolenie, mówią, że adekwatna byłaby cena 900-1500 zł netto.
Wiem, że mają rację. Ale mnie najbardziej zależy na tym, żeby z moich szkoleń mogli skorzystać właściciele małych i średnich firm, bo oni ich najbardziej potrzebują. Bo duże firmy i korporacje mają kosmiczne budżety i mogą sobie pozwolić zatrudnienie sztabu specjalistów. Ale właściciele mniejszych firm – już nie. Muszą szukać oszczędności i część rzeczy robić samemu.
Te szkolenia są po to, żębyś i Ty miał dostęp do eksperckiej wiedzy. Żebyś mógł samodzielnie wdrożyć skuteczne SEO, mistrzowski copywriting czy inne działania e-commerce, które sprawią, że zaczniecie sprzedawać więcej i czerpać zyski, prawdziwie satysfakcjonujące, z Twojej ciężkiej pracy.
Dlatego nie chcę, żeby cena była dla Ciebie barierą. I dlatego to szkolenie możesz zakupić w pakiecie minimalnym.
Przynajmniej na razie, choć w przyszłości ta opcja może zniknąć.
Każde z moich szkoleń dostarcza eksperckiej wiedzy, praktycznej wiedzy, która pozwala na zaplanowanie i wdrożenie prac ulepszających Twoją stronę / sklep www na co najmniej 6 miesięcy. Przyjmując, że czas wdrożenia niezbędnych zmian zajmie Ci 6 miesięcy, to to oznacza, że Twój miesięczny wydatek na szkolenie wynosi ok. 70 zł netto.
Wiedza zawarta w tych szkoleniach jest podana w sposób maksymalnie prosty i uporządkowany tak, że bez problemu dasz radę i się tego nauczysz. A potem sam podejmiesz decyzję, nad czym pracować samodzielnie (i zaczniesz to robić!), a co, ewentualnie, oddelegować. Z tym że dzięki tym szkoleniom będziesz wiedział, jaki pytania zadać podwykonawcy i będziesz umiał powiedzieć „Sprawdzam!”. Gdy zaczniesz to wdrażać, już wkrótce zobaczysz efekty.
Bo rzecz nie w tym, żeby „coś” robić, tylko żeby robić to dobrze. Na moich szkoleniach uczę tego, co wiem, że działa,
bo sprawdziłam to wielokrotnie, rozwijając moje własne biznesy.
Nie czekaj, dołącz do nas, zanim zrobi to Twoja konkurencja!
Wygaśnie bezpowrotnie za
Jestem copywriterem, marketingowcem, właścicielką kilku biznesów. Jestem też dydaktykiem akademickim ze stopniem naukowym doktora. Wykładałam na wszystkich poziomach nauczania, w tym: na uczelniach zagranicznych w Poczdamie, Turynie i Wilnie. Prowadzę szkolenia online i stacjonarne dla przedsiębiorców, którzy chcą się wyróżnić w morzu miałkich ofert i drętwych tekstów, i którym zależy na podwyższaniu sprzedaży i mistrzowskiej obsłudze klientów. Nie tylko uczę nowych rzeczy, lecz także uczę, jak się uczyć i rozpalam motywację do zmiany.
Pytania i odpowiedzi