Optymalizacja techniczna SEO – jak ekspresowo uzyskać wzrost widoczności?

szkolenie online

Optymalizacja techniczna SEO – jak ekspresowo uzyskać wzrost widoczności?

dr hab. Ewa Rot-Buga
ekspert seo i copywritingu

Chcesz, aby Twoja strona / Twój sklep internetowy trafił na pierwsze miejsca w wynikach wyszukiwania Google? A wykonałeś optymalizację techniczną SEO? Dowiedz się, czym jest optymalizacja techniczna SEO, bo to jeden ze sposobów na ekspresową poprawę pozycji w wyszukiwarce. Zacznij stosować się do rekomendacji Google dla webmasterów, które są tak proste i logiczne, że z łatwością się tego nauczysz. Nie musisz być programistą i znać kodu, by wdrożyć  80% wskazówek z tego szkolenia. Pozostałych 20% zlecisz programiście i dowiesz się, jak samodzielnie i za pomocą darmowych narzędzi sprawdzić, czy poprawki zostały wprowadzone poprawnie. Powtórz sukces ekspertów, którzy z pomocą optymalizacji technicznej wprowadzają strony i sklepy na pierwszą kartę Google. Dołącz do szkolenia: 

CZY TEN KURS SEO JEST DLA MNIE?

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

Chcesz wejść do TOP 3 i zmniejszyć budżet na reklamy. Masz już stronę lub sklep internetowy. Chcesz mieć sklep / stronę i chcesz od razu mieć to zrobione dobrze.

Chcesz samodzielnie dokonać optymalizacji technicznej SEO lub dopilnować firmę, której to zlecasz. Zatem chcesz wiedzieć, co, w jaki sposób i z jakich powodów musi być zrobione. 

Chcesz zająć się optymalizacją SEO, bo ma to kluczowy wpływ na pozycję w wyszukiwarce. Chcesz wiedzieć, co robią najlepsi i jakie są dobre praktyki SEO.

Optymalizacja techniczna SEO to „game changer”– zapewnia szybki wzrost widoczności. Chcesz być szybszy niż konkurencja i chcesz być przed konkurencją w Google. 

Chcesz zostać specjalistą SEO i potrzebujesz sprawdzonej, aktualnej wiedzy, by powiększyć swoje kompetencje i mieć więcej lepiej płacących klientów.

Pracując nad optymalizacją techniczną SEO zgodnie ze wskazówkami z tego szkolenia, szybciej dostarczysz rezultatów, których oczekują Twoi klienci. Rezultaty = wiarygodność. 

Chcesz szybszych rezultatów i wyższych pozycji w wyszukiwarce?

Odkryj, co robią eksperci, by optymalizacja SEO przyniosła pozycje w TOP3

1
Czy wiesz, że optymalizacja techniczna SEO ma krytyczny wpływ na pozycję w wyszukiwarce?

Optymalizacja techniczna SEO to prawdziwy „game changer”. Każde z działań, które pokazuję na tym szkoleniu, przekłada się na szybki wzrost widoczności. I odwrotnie – jeśli nie wdrożysz optymalizacji technicznej SEO, każde inne działania będą nieskuteczne lub przyniosą ułamek rezultatów w porównaniu z efektami, jakie mogłyby przynieść, gdybyś wykonał optymalizację techniczną SEO. A najlepsze jest to, że optymalizacja techniczna SEO to nie jest „rocket science”. 80% rzeczy możesz zrobić samodzielnie, nie mając żadnej wiedzy o programowaniu. Pozostałe 20% wykonana za Ciebie programista, ale Ty sprawdzisz, czy zrobił to dobrze, bo powiem Ci, jak to zrobić.

2
Czy wiesz, że ponad 80% użytkowników przegląda strony na urządzeniach mobilnych?

Statystyki są bezlitosne, większość osób siedzi nosem w smartfonach. A czy Twoja strona jest  dostosowana do urządzeń mobilnych? Czy szybko się otwiera? Czy wiesz, jak to sprawdzić? Bo widzisz, to, że Tobie Twoja strona się podoba, kiedy oglądasz ją na swoim smartfonie, nie ma żadnego znaczenia. Roboty Google analizują ściśle określone parametry. Czy wiesz, co ma wpływ na ocenę i pozycję w rankingu? Nie możesz poprzestać na odczuciach i na „wydaje mi się” – potrzebne Ci są twarde dane. Pokażę Ci, skąd je – całkowicie za darmo – wziąć, co musi zostać zrobione i czego nie wolno Ci przegapić, jeśli chcesz, by Twoi klienci nie wychodzili ze strony, zanim na nią wejdą.

3
Linkowanie wewnętrzne – czy wykorzystujesz 100% potencjału?

Czy wiesz, że linkowanie wewnętrzne może poprawić Twoją pozycję strony / sklepu w wyszukiwarce, nawet jeśli nie masz rozbudowanej sieci linków zewnętrznych? Istnieje prosty i bezkosztowy sposób na poprawę pozycji strony w internecie. Ale aby zadziałał, musisz spiąć w jedno trzy obszary optymalizacji SEO. Dowiesz się, jak to zrobić, na tym szkoleniu. 

OPTYMALIZACJA TECHNICZNA SEO – EKSPRESOWY WZROST
WIDOCZNOŚCI W GOOGLE

Skuteczne rozwiązanie!

Na tym szkoleniu SEO zyskasz wiedzę, czym jest optymalizacja techniczna SEO i jakie obszary na Twojej stronie internetowej muszą zostać jak najszybciej zaopiekowane. Samodzielnie wprowadzisz 80% ulepszeń, resztę (pracę nad kodem) oddelegujesz programiście. Gdy zrozumiesz, z jakich powodów techniczne SEO jest krytyczne dla pozycji w internecie, i gdy przekonasz się, jak bardzo jest to proste i logiczne, już nigdy nie zaniedbasz żadnej rzeczy z tym związanej. Gdy wprowadzisz optymalizacje na podstawie tego szkolenia, Twoja strona systematycznie zacznie piąć się coraz wyżej w wyszukiwarce.

  • będziesz wiedzieć… od czego zacząć prace nad optymalizacją techniczną sklepu / strony. Bo zanim zacznie się coś robić, trzeba rozumieć co jest do zrobienia i jak to zrobić dobrze. Dobrze zrobiona optymalizacja techniczna to pewny awans w wynikach wyszukiwania. Jeśli jednak zrobisz to źle, zaszkodzisz swojej pozycji.
  • zrozumiesz, że wprowadzając optymalizacją techniczną SEO, nie tylko osiągniesz wyższe pozycje, lecz także poprawiasz doświadczenie użytkownika (UX). A to ma bezpośredni wpływ na czas przebywania na stronie i liczbę zakupów.
  • stanie się dla Ciebie jasne, dlaczego eksperci SEO przykładają szczególną wagę do optymalizacji technicznej. Jeśli zaw ofertach od agencji SEO zabraknie planu na omówione w tym szkoleniu działania, od razu będziesz wiedzieć, że to amatorzy. Nie stracisz pieniędzy na firmy, które robią SEO po łebkach.

CZEGO KONKRETNIE CIĘ NAUCZĘ

Lista tematów szkolenia

  1. Dowiesz się, co to jest optymalizacja techniczna SEO i jaki zakres prac wchodzi w zakres tego pojęcia. Poznasz najlepsze praktyki SEO, zgodne z oficjalnymi rekomendacjami Google i gwarantujące poprawę widoczności w wynikach wyszukiwania. Zrozumiesz, w jaki sposób roboty Google korzystając z optymalizacji technicznej SEO, ustawiając strony na określonych miejscach w rankingu.

  2. Dowiesz się, czym są nagłówki H1-H6 i jaki mają wpływ na pozycję strony w internecie. Poznasz przepis na mistrzowski nagłówek H1 – najważniejszy ze wszystkich nagłówków. Pokażę Ci, jak tworzyć nagłówki pod SEO i pod użytkownika – dwa w jednym, bo to nie jest rozłączne.  Dostaniesz ten listę rzeczy, których nie wolno robić, tworząc nagłówki H1-H6, chyba że chcesz dostać bana od Google.

  3. Dowiesz się, czym jest tag tytułowy i już nigdy nie pomylisz go z nagłówkiem H1. Zrozumiesz, dlaczego jest krytycznie ważny dla robotów Google i Twoich czytelników. Zobaczysz, jak stworzyć takie tagi tytułowe, które poprawiają pozycję strony.

  4. Dowiesz się, czym jest meta-description i jak napisać skuteczne meta-description. Zdziwisz się, jak wiele firm tego nie robi, przez co w ich strony klika dużo mniej użytkowników. Po tym szkoleniu zrozumiesz, jak ważne jest meta-description, jaka powinna być długość meta-opisu, jak wiele i jaki typ słów kluczowych powinien się tam znaleźć. Krótko mówiąc, zrobisz to dobrze i dzięki temu zwiększy się Twój CTR, czyli więcej osób będzie odwiedzać Twoją stronę.

  5. Pokażę Ci, jak zoptymalizować pod SEO treści na Twojej stronie internetowej. Poznasz reguły, których wymaga Google. Dowiesz się, co musisz zrobić, aby roboty Google zaindeksowały, wysoko oceniły Twoją witrynę i wyświetliły ją na pierwszych pozycjach. A wszystko to w zgodzie z oczekiwaniami użytkowników i zasadami webwritingu. Mówiąc po ludzku, dowiesz się, co zrobić, aby zoptymalizowany pod SEO tekst nie brzmiał sztucznie i świetnie się czytał.
  1. Czy wiesz, że 90% firm popełnia szkolny błąd związany z grafikami, przez co witryny nie mogą wejść na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania? Poprawienie tego jest banalnie proste i każdy, naprawdę każdy może to zrobić. Na szkoleniu poznasz 3 niezbędne działania, które musisz wykonać na grafikach. Optymalizacja SEO grafik sprawi, że więcej osób zacznie znajdywać Twoją stronę i poprawi się jej pozycja w wynikach wyszukiwania.

  2. Adresy url to kolejny obszar technicznego SEO, którego ogromny potencjał jest często niewykorzystany. Na szkoleniu dowiesz się, czym są przyjazne adresy URL, jaka powinna być ich długość i składnia oraz jak je tworzyć. Pokażę Ci również, jak nie powinny wyglądać linki na Twojej stronie internetowej, bo to utrudnia indeksowanie robotom Google. Dowiesz się również, czym są przekierowania i co możesz stracić, jeśli nie zostaną wykonane poprawnie.

  3. Dowiesz się, jak sprawdzić, czy Twoja witryna jest responsywna. To dziś jeden z kluczowych parametrów wpływających na pozycję w wynikach wyszukiwania i doświadczenie użytkownika. Nawet jeśli sam nie potrafisz poprawić kodu, będziesz wiedzieć, co musisz zlecić programiście i jak sprawdzić, czy dobrze wykonał swoją pracę.

  4. Dowiesz się, jak sprawdzić, czy Twoja witryna szybko się otwiera. Szybko – tzn. zgodnie z wymaganiami Google, a nie z Twoim własnym odczuciem. Poznasz bezpłatne narzędzie z pomocą którego możesz sprawdzić, jak Twoją stronę ocenia Google + listę rzeczy do poprawy. Część rzeczy, które dotyczą poprawy prędkości, poprawisz po tym szkoleniu samodzielnie, a być może część zlecisz programiście. Będziesz mieć świadomość tego, co i dlaczego jest do zrobienia.

  5. Jak jeszcze mogę Ci pomóc? O tym powiem Ci krótko na końcu, ale nie będę Ci niczego wciskać. To jest szkolenie, na którym dzielę się swoją wiedzą, a nie webinar sprzedażowy. Robię je DLA CIEBIE, więc być może zechcesz jeszcze kiedyś skorzystać z mojego doświadczenia. W takim przypadku – zaproszę Cię do siebie!

CO MÓWIĄ OSOBY, KTÓRE JUŻ SKORZYSTAŁY
Z MOICH SZKOLEŃ, USŁUG LUB KONSULTACJI

5/5 z 22 ocen
Monika Sarapata

Korzystałam z pomocy Pani Ewy przy pozycjonowaniu mojego sklepu internetowego. Audyt przeprowadzony przez panią Ewę oceniam wzorowo, bardzo rzetelny i dokładny. Na każdym etapie współpracy mogłam liczyć na profesjonalną pomoc w zrozumieniu tajników pozycjonowania. Jestem bardzo zadowolona z efektu pracy Pani Ewy, ogromna wiedza, sumienność, profesjonalizm. Polecam z czystym sumieniem.

Serce
Wojciech Malesa

Władanie słowem to sztuka. W mojej branży bardzo potrzebna. Dr Ewa Rot-Buga część tej sztuki opisała prostymi, niemal ścisłymi regułami. Dzięki warsztatom przeprowadzonym przez Panią Ewę mój zespół pisze znacznie lepsze i bardziej przemyślane teksty. Polecam!

Serce
Iwona Kulik

Absolutnie polecam Ewę Rot-Bugę do współpracy. To co bardzo w niej doceniam, oprócz merytorycznych wartości, to słowność, szybkość reakcji, zawsze dotrzymuje terminów, a nawet je wyprzedza. W 100 % ją polecam i rekomenduje!

Serce
dr Wojciech Jan Karwowski

Nie jestem zwolennikiem PR - wiem z doświadczenia, iż nie jest łatwe ujęcie odpowiednie tematu, o którym się pisze. Trzeba umieć władać słowem, zwłaszcza, gdy ma się do czynienia z zagadnieniem specjalistycznym.

Jednak w tym przypadku zostałem bardzo zaskoczony w pozytywnym tego słowa znaczeniu. "Profesjonalizm" - to jest to słowo, którego miałbym użyć, gdybym miał określić działanie firmy jednym słowem. Drugim byłoby "wyobraźnia", a trzecim "komunikatywność (ze sprzężeniem zwrotnym.

Serce
Wi Ki

Fantastyczny kontakt, pełen profesjonalizm, duża kreatywność i wyczucie. Wymagająca wobec siebie i bardzo zaangażowana, co sprawia, że każda treść jest dokładnie przemyślana i dopracowana. Praca z Ewa to czysta przyjemność. Rzadko teraz można spotkać kogoś, kto wykonuje swoją pracę tak, jakby robił to dla siebie. Polecam z całego serca!

Serce
Irena Tsermegas

Niewiele znam osób tak rzetelnych, jak Ewa Rot-Buga. Każde zadanie traktuje poważnie i do każdego podchodzi w sposób indywidualny, zawsze z pełnym profesjonalizmem. Potrafi sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom, ponieważ po prostu zna się na swoim fachu. Z czystym sumieniem polecam - to nie są zwykłe usługi, to marketing i consulting rzeczywiście w wariancie all inclusive!

Serce
Monika

Mam przyjemność współpracować z Ewą już kilka lat i zawsze wykazuje się pełnym profesjonalizmem, zaangażowaniem w pracę, pasją w tworzenie nowych rzeczy oraz sumiennością. Wspaniale się z nią pracuje.

Serce
Kamil Kościuch

Miałem okazję współpracować z kilkoma innymi copywriterami, jednak odkąd trafiłam na Ewę, nie szukam już nikogo nowego! Teksty Ewy brzmią wybornie i sprzedają skutecznie! One działają na wyobraźnię i portfel klientów! Ewa trafnie interpretuje projekt i bez szczegółowej nawigacji trafia w sedno oczekiwań. Sama martwi się o detale, a mnie pozostawia z bezpiecznym poczuciem, że projekt trafił pod dobra opiekę. Polecam w 100%.

Serce

Podsumujmy, co dostajesz:

Twoje korzyści

Szkolenie
video

Ponad 2,5 h szkolenia opartego na ponad 15-letnim doświadczeniu w branży SEO, copywritingu i e-commerce. Pytania? Napisz do mnie, nagram odpowiedzi.

Natychmiastowy
dostęp

Dostęp do szkolenia otrzymasz w ciągu 3 minut od wykonania płatności. Szkolenie obejrzysz na platformie kursowej, mającej wiele udogodnień ułatwiających naukę.

Bezpieczna
płatność

Płatność wykonasz przez bezpieczną bramkę PayU i BLIK. Zapewniamy szyfrowane połączenie. Wystawiamy faktury VAT. Wolisz przelew tradycyjny? Napisz @.

Certyfikat
uczestnictwa

Otrzymasz certyfikat uczestnictwa, potwierdzający Twój udział w szkoleniu i rozwój kompetencji zawodowych. Certyfikat w formacie PDF jest do pobrania od ręki.

Ile to kosztuje?

Szkolenie e-commerce - dołącz teraz!

Większość moich klientów, która wzięła udział w moich szkoleniach uważa, że:

  • były tak niesamowicie pomocne, że sami zaczęli ulepszać swoje strony i sklepy
  • sprawiły, że ułożyło im się w głowie to, co powinni zrobić
  • uchroniły ich przed stratą pieniędzy na usługi, które nie miały prawa działać.

Dlatego też, gdy pytam ich, ile powinno kosztować to szkolenie, mówią, że adekwatna byłaby cena 900-1500 zł netto.

Wiem, że mają rację. Ale mnie najbardziej zależy na tym, żeby z moich szkoleń mogli skorzystać właściciele małych i średnich firm, bo oni ich najbardziej potrzebują. Bo duże firmy i korporacje mają kosmiczne budżety i mogą sobie pozwolić zatrudnienie sztabu specjalistów. Ale właściciele mniejszych firm – już nie. Muszą szukać oszczędności i część rzeczy robić samemu.

Te szkolenia są po to, żębyś i Ty miał dostęp do eksperckiej wiedzy. Żebyś mógł samodzielnie wdrożyć skuteczne SEO, mistrzowski copywriting czy inne działania e-commerce, które sprawią, że zaczniecie sprzedawać więcej i czerpać zyski, prawdziwie satysfakcjonujące, z Twojej ciężkiej pracy.

Dlatego nie chcę, żeby cena była dla Ciebie barierą. I dlatego to szkolenie możesz zakupić w pakiecie minimalnym.

Przynajmniej na razie, choć w przyszłości ta opcja może zniknąć.

Każde z moich szkoleń dostarcza eksperckiej wiedzy, praktycznej wiedzy, która pozwala na zaplanowanie i wdrożenie prac ulepszających Twoją stronę / sklep www na co najmniej 6 miesięcy. Przyjmując, że czas wdrożenia niezbędnych zmian zajmie Ci 6 miesięcy, to to oznacza, że Twój miesięczny wydatek na szkolenie wynosi ok. 70 zł netto.

Wiedza zawarta w tych szkoleniach jest podana w sposób maksymalnie prosty i uporządkowany tak, że bez problemu dasz radę i się tego nauczysz. A potem sam podejmiesz decyzję, nad czym pracować samodzielnie (i zaczniesz to robić!), a co, ewentualnie, oddelegować. Z tym że dzięki tym szkoleniom będziesz wiedział, jaki pytania zadać podwykonawcy i będziesz umiał powiedzieć „Sprawdzam!”. Gdy zaczniesz to wdrażać, już wkrótce zobaczysz efekty.
Bo rzecz nie w tym, żeby „coś” robić, tylko żeby robić to dobrze. Na moich szkoleniach uczę tego, co wiem, że działa,
bo sprawdziłam to wielokrotnie, rozwijając moje własne biznesy.

Nie czekaj, dołącz do nas, zanim zrobi to Twoja konkurencja!

Ta oferta zniknie

Wygaśnie bezpowrotnie za

Premium
  • szkolenie: Optymalizacja techniczna SEO – jak ekspresowo uzyskać wzrost widoczności?
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na zawsze
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na 1 rok z możliwością przedłużenia
  • certyfikat uczestnictwa PDF
  • dostęp do bazy porad związanych z kursem
  • 5 h mentoringu 1:1 na platformie zoom (do wykorzystania w okresie 2 miesięcy od zakupu)
2 999,00 zł
2 500,00 zł
Optymalny
Najczęściej wybierany
  • szkolenie: Optymalizacja techniczna SEO – jak ekspresowo uzyskać wzrost widoczności?
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na zawsze
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na 1 rok z możliwością przedłużenia
  • certyfikat uczestnictwa PDF
  • dostęp do bazy porad związanych z kursem
  • 5 h mentoringu 1:1 na platformie zoom (do wykorzystania w okresie 2 miesięcy od zakupu)
599,00 zł
499,00 zł
Minimalny
  • szkolenie: Optymalizacja techniczna SEO – jak ekspresowo uzyskać wzrost widoczności?
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na zawsze
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na 1 rok z możliwością przedłużenia
  • certyfikat uczestnictwa PDF
  • dostęp do bazy porad związanych z kursem
  • 5 h mentoringu 1:1 na platformie zoom (do wykorzystania w okresie 2 miesięcy od zakupu)
499,00 zł
399,00 zł
Ekspresowa
realizacja
dostęp do szkolenia
w 3 minuty
Bezpieczne
płatności
Szyfrowane
połączenie
Certyfikat
uczestnictwa
Dostępny natychmiast
w panelu.

Kto prowadzi szkolenie?

dr hab. Ewa Rot-Buga

ekspert seo i copywritingu

Twój trener angażującego pisania, które porusza, jątrzy i uzależnia

Jestem copywriterem, marketingowcem, właścicielką kilku biznesów. Jestem też dydaktykiem akademickim ze stopniem naukowym doktora. Wykładałam na wszystkich poziomach nauczania, w tym: na uczelniach zagranicznych w Poczdamie, Turynie i Wilnie. Prowadzę szkolenia online i stacjonarne dla przedsiębiorców, którzy chcą się wyróżnić w morzu miałkich ofert i drętwych tekstów, i którym zależy na podwyższaniu sprzedaży i mistrzowskiej obsłudze klientów. Nie tylko uczę nowych rzeczy, lecz także uczę, jak się uczyć i rozpalam motywację do zmiany.

FAQ

Pytania i odpowiedzi

Kiedy otrzymam dostęp do szkolenia?

Natychmiast, gdy Twoja płatność natychmiastowa (PayU, BLIK) zostanie zaksięgowana. W praktyce od płatności do otrzymania dostępu do szkolenia mijają zazwyczaj 2-3 minuty.

Jak działa platforma kursowa? Czy sobie poradzę?

Nasza platforma kursowa EduInspire jest wyjątkowo prosta w obsłudze i intuicyjna. Zakupione szkolenie będzie od razu widoczne w Twoim panelu administracyjnym. Możesz je zatrzymywać i włączać, możesz je również odtwarzać wielokrotnie. Kilka sekretnych funkcji naszej platformy pomoże Ci w szybszym opanowaniu materiału oraz zwiększy efektywność i komfort nauki. Szkolenia możesz oglądać o dowolnej porze z dowolnego miejsca na świecie.

Jakie są opcje płatności?

Przyjmujemy płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PayU, czyli tzw. przelew natychmiastowy lub BLIK. Pozwala nam to w ekspresowy sposób zrealizować Twoje zamówienie.

Nie realizujemy płatności za pobraniem.

Gdybyś wystąpił jakikolwiek problem z płatnością, skontaktuj się z nami, pomożemy:  kontakt@eduinspire.pl

Czy mogę zapłacić przelewem zwykłym?

Jeśli wolisz zapłacić przelewem zwykłym, na Twoją prośbę udostępnimy Ci taką możliwość. Napisz do nas pod adres kontakt@eduinspire.pl, prześlemy Ci numer konta. Dostęp do szkolenia otrzymasz po zaksięgowaniu płatności – zwykle trwa to jeden dzień roboczy.

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem zamówienia oraz linkiem, który umożliwia śledzenie statusu zamówienia. Gdy przesyłka zostanie wysłana, zaczniesz otrzymywać powiadomienia InPost. Na maila otrzymasz fakturę za zamówienie.

Czy i kiedy otrzymam dowód sprzedaży?

Oczywiście! Jesteśmy legalnie działającym sklepem i każdy Kupujący otrzymuje od nas fakturę VAT. Jeśli chcesz kupić produkt czy szkolenie na firmę, dodatkowo wpisz NIP. Faktury wysyłamy wyłącznie w formie elektronicznej w momencie, gdy zamówienie ma status „Wysłane”. Gdyby faktura nie dotarła, sprawdź folder SPAM. Jeśli jej tam nie znajdziesz, napisz do nas, pomożemy: kontakt@eduinspire.pl

Kiedy i w jaki sposób otrzymam certyfikat ze szkolenia?

Certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu znajdziesz w panelu administracyjnym w zakładce Moje konto / Certyfikaty. Możesz go pobrać od ręki w każdej chwili i wydrukować u siebie.

Nie wysyłamy papierowych certyfikatów (ekologia!), chyba że kupisz szkolenie w Pakiecie Premium (wówczas wyślemy Ci wydruk certyfikatu za pośrednictwem Inpost Paczkomaty lub Inpost Kurier).

Optymalizacja techniczna SEO – jak ekspresowo uzyskać wzrost widoczności?
5/5 z 22 ocen
1 raz w koszyku w ostatnie 24 godziny
2 oglądające osoby teraz
x

Pliki Cookies

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, aby dostosować treści do Państwa preferencji oraz optymalizować działanie serwisu. Klikając "Akceptuję Cookies", wyrażają Państwo zgodę na użycie wszystkich rodzajów plików cookies.