Słowa kluczowe i architektura serwisu – jak stworzyć stronę / sklep pod SEO?

szkolenie online

Słowa kluczowe i architektura serwisu – jak stworzyć stronę / sklep pod SEO?

dr hab. Ewa Rot-Buga
ekspert seo i copywritingu

Chcesz, aby Twój sklep internetowy znalazł się na czołowych pozycjach w Google? Poznaj sekrety webmasterów, którzy tworzą sklepy pod SEO. Samo to, JAK Twój sklep jest zrobiony, ma ogromny wpływ na SEO i pozycjonowanie. W połączeniu ze sprytnym i funkcjonalnym rozmieszczeniem słów kluczowych, stworzysz nowy lub poprawisz istniejący sklep internetowy tak, że każdy z jego elementów będzie wpływał na poprawę pozycji w wynikach wyszukiwania. Powtórz sukces ekspertów, których sklepy po 3 miesiącach w TOP 3. Dołącz do szkolenia: 

CZY TEN KURS SEO JEST DLA MNIE?

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

Chcesz wejść do TOP 3 i ograniczyć wydatki na reklamę. Masz sklep / stronę i chcesz ją poprawić lub stworzyć nową.

Chcesz samodzielnie pracować nad podnoszeniem pozycji w wyszukiwarce, mieć klientów z ruchu organicznego i zmniejszyć budżet na reklamę płatną.  

Chcesz szybko wprowadzić optymalizacje SEO (słowa kluczowe, struktura strony), mające kluczowy wpływ na pozycję.

Chcesz odkryć sekret webmasterów, którzy tworzą strony pod pozycjonowanie. Samo to, JAK strona jest zrobiona, sprawia, że świetnie się pozycjonuje.

Chcesz, aby Twoi klienci mogli Cię łatwo znaleźć i aby Twój sklep / strona były dla nich przyjazne i wygodne (dobry UX)

Chcesz połączyć dobre SEO z UX – doświadczeniem użytkownika. Chcesz, by Twoim klientom było łatwo poruszać się po Twojej stronie i kupować.  

Chcesz stworzyć sklep lub stronę pod pozycjonowanie? Tak, Ty także możesz to zrobić!

Odkryj zasady ekspertów SEO i wskakuj na pierwszą pozycję w Google!

1
Czy wiesz, że struktura strony ma wpływ na pozycję w wyszukiwarce?

Czy wiesz, że to, jak jest zbudowana strona internetowa, może sprawić, że świetnie się pozycjonuje w Google lub może uniemożliwić awans na pierwszą kartę? Wielu projektantów stron www w ogóle nie łączy kropek w tym zakresie. Nie widzą związku przyczyno-skutkowego między budową strony, optymalizacją SEO i pozycjonowaniem. Tworzą i sprzedają strony i sklepy, które są tak zbudowane, że uniemożliwia to ich optymalizację SEO, a w efekcie również pozycjonowanie. Czy programista, u którego zamówiłeś lub chcesz zamówić stronę, potrafi stworzyć stronę pod pozycjonowanie? To szkolenie da Ci wiedzę, aby to zweryfikować i określić wymagania.

2
Słowa kluczowe – czy wiesz, że to już nie wystarczy?

Czy wiesz, w jaki sposób powinieneś dobierać słowa kluczowe? Jakie są rodzaje słów kluczowych? Jak sprawdzić, ile zapytań wpisują miesięcznie internauci do wyszukiwarki? W jaki sposób rozlokować je na stronie internetowej? Słowa kluczowe to bomba atomowa, jeśli chodzi o optymalizację SEO i pozycjonowanie. Ale jak każda broń w niewprawnym ręku może przynieść więcej szkody niż pożytku. Po tym szkoleniu będziesz umiał znaleźć i zastosować słowa kluczowe, dzięki czemu Twoja strona zacznie zwyżkować w Google.

3
Linkowanie wewnętrzne – czy wykorzystujesz 100% potencjału?

Czy wiesz, że linkowanie wewnętrzne może poprawić Twoją pozycję strony / sklepu w wyszukiwarce, nawet jeśli nie masz rozbudowanej sieci linków zewnętrznych? Istnieje prosty i bezkosztowy sposób na poprawę pozycji strony w internecie. Ale aby zadziałał, musisz spiąć w jedno trzy obszary optymalizacji SEO. Dowiesz się, jak to zrobić, na tym szkoleniu.

PROSTE, TANIE I SKUTECZNE SEO,
A 90% SKLEPÓW TEGO NIE ROBI
NA CO CZEKASZ?

Skuteczne rozwiązanie!

Zyskasz wiedzę, jak powinny być zbudowany sklep / strona pod SEO, aby nie zablokować możliwości optymalizacji i nie zmarnować potencjału. Samodzielnie stworzysz projekt nowego sklepu / strony lub poprawek, które należy wprowadzić do już istniejącego. Zrozumiesz, jak i z jakich powodów powinieneś podzielić treści, aby w każdym momencie pracowały pod SEO. Dowiesz się, czego nie robić i co poprawić, aby Twoja strona nie musiała konkurować w Google sama ze sobą. Pokażę Ci, jak spiąć w jedno trzy kluczowe obszary SEO, by wycisnąć z nich cały potencjał i w efekcie uzyskać wzrost widoczności i większy ruch na stronie.

  • będziesz wiedzieć… od czego zacząć prace nad tworzeniem lub ulepszeniem Twojego sklepu / strony. Bo najpierw robi się projekt domu, a na końcu wybiera kolor firanek. Pracując nad stroną / sklepem musisz też zbudować solidne fundamenty. Dowiesz się, czym one są i jak to zrobić.
  • zrozumiesz, że pracując nad strukturą strony www / sklepu, nie pracujesz wyłącznie nad SEO, lecz także poprawiasz doświadczenie użytkownika (UX) i wzrostem liczby zakupów.
  • stanie się dla Ciebie jasne, dlaczego eksperci SEO twierdzą, że „Content is the king”. Samodzielnie zweryfikujesz treści na swojej stronie i podejmiesz świadomą decyzję, czy chcesz nad tym pracować samodzielnie czy wolisz to oddelegować.

CZEGO KONKRETNIE CIĘ NAUCZĘ

Lista tematów szkolenia

  1. Dowiesz się, dlaczego architektura (struktura) strony ma kluczowe znaczenie dla SEO i pozycjonowania. Poznasz możliwości i najlepsze praktyki, związane z wykorzystywaniem potencjału struktury strony pod optymalizację SEO. Wyciskamy z tego wszystko, co możliwe, by strona szła w górę w Google.

  2. Poznasz niedocenianą moc podziału na kategorie i podkategorie. Dowiesz się, czym się kierować i jak dzielić produkty kategorie. Zrozumiesz, czym jest dobrze zrobiony podział na kategorie i w jaki sposób pracuje pod SEO, pozycjonowanie i zakupy. Pokażę Ci również nietypowe podziały na kategorie, które są uwielbiane przez klientówroboty Google.  

  3. Dowiesz się, czym są i po co tworzyć opisy kategorii produktów i usług. Pokażę Ci 3 sposoby, jak możesz rozmieścić je na stronie, aby – działając pod SEO, nie obniżały Ci konwersji. Poznasz optymalną długość opisu kategorii, aby pracował pod SEO. Dostaniesz 1 wskazówkę, która sprawi, że każdy opis kategorii będzie miał dwa razy większą moc pod SEO i konwersję.

  4. Pokażę Ci, jak wykorzystać kategorie bloga, do poprawiania widoczności i zwiększania ruchu na stronie internetowej. Dzięki temu już nigdy nie zmarnujesz potencjału bloga w zakresie kategorii, słów kluczowych i ruchu na Twojej stronie.

  5. Poznasz 2 typy słów kluczowych, które muszą się znaleźć na Twojej witrynie. Dowiesz się, w których miejscach określone typy słów kluczowych powinny być umieszczone i w jaki sposób poprawia to Twoje SEO. Pokażę Ci, w jakich programach do SEO sprawdzać słowa kluczowe i jak stosować je w opisach kategorii, opisach produktów i artykułach.
  1. Pokażę Ci, w jaki sposób wykorzystywać pewną zaawansowaną technikę SEO, co większość przedsiębiorców zaniedbuje. Dowiesz się, jak skutecznie poprawić SEO przez poprawnie stosowane linkowanie wewnętrzne, bez marnowania ogromnego potencjału, jaki posiada. Jeśli zrobisz to dobrze (a jest to łatwe!), będziesz lata świetlne przed konkurencją.

  2. Zrozumiesz, czym jest duplikacja treści i kanibalizacja. Przekonasz się, jak pewne „niedopatrzenia” szkodzą Twojej pozycji w wyszukiwarce. Nauczysz się, jak sprawdzić, czy  duplikacja i kanibalizacja Cię dotyczą. Pokażę Ci co najmniej 3 skuteczne rozwiązania, jak możesz usunąć te problemy ze swojej strony www.

  3. Czy wiesz, czym jest site map? Jeśli nie, najwyższa pora zapoznać się z tym pojęciem i wykonać mapę witryny. To prosty i szybki sposób na szybszą indeksację i wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Czy masz site map? Jeśli odpowiedź brzmi: „Nie wiem” lub „Nie mam”, to szkolenie z pewnością jest dla Ciebie.

  4. Jak jeszcze mogę Ci pomóc? O tym powiem Ci krótko na końcu, ale nie obawiaj się – nie będę Ci niczego wciskać. To jest szkolenie, na którym dzielę się swoją wiedzą, a nie webinar sprzedażowy. Robię je DLA CIEBIE, więc być może zechcesz jeszcze kiedyś skorzystać z mojego doświadczenia. W takim przypadku – zaproszę Cię do siebie!

CO MÓWIĄ OSOBY, KTÓRE JUŻ SKORZYSTAŁY
Z MOICH SZKOLEŃ, USŁUG LUB KONSULTACJI

5/5 z 43 ocen
Monika Sarapata

Korzystałam z pomocy Pani Ewy przy pozycjonowaniu mojego sklepu internetowego. Audyt przeprowadzony przez panią Ewę oceniam wzorowo, bardzo rzetelny i dokładny. Na każdym etapie współpracy mogłam liczyć na profesjonalną pomoc w zrozumieniu tajników pozycjonowania. Jestem bardzo zadowolona z efektu pracy Pani Ewy, ogromna wiedza, sumienność, profesjonalizm. Polecam z czystym sumieniem.

Serce
Wojciech Malesa

Władanie słowem to sztuka. W mojej branży bardzo potrzebna. Dr Ewa Rot-Buga część tej sztuki opisała prostymi, niemal ścisłymi regułami. Dzięki warsztatom przeprowadzonym przez Panią Ewę mój zespół pisze znacznie lepsze i bardziej przemyślane teksty. Polecam!

Serce
Iwona Kulik

Absolutnie polecam Ewę Rot-Bugę do współpracy. To co bardzo w niej doceniam, oprócz merytorycznych wartości, to słowność, szybkość reakcji, zawsze dotrzymuje terminów, a nawet je wyprzedza. W 100 % ją polecam i rekomenduje!

Serce
dr Wojciech Jan Karwowski

Nie jestem zwolennikiem PR - wiem z doświadczenia, iż nie jest łatwe ujęcie odpowiednie tematu, o którym się pisze. Trzeba umieć władać słowem, zwłaszcza, gdy ma się do czynienia z zagadnieniem specjalistycznym.

Jednak w tym przypadku zostałem bardzo zaskoczony w pozytywnym tego słowa znaczeniu. "Profesjonalizm" - to jest to słowo, którego miałbym użyć, gdybym miał określić działanie firmy jednym słowem. Drugim byłoby "wyobraźnia", a trzecim "komunikatywność (ze sprzężeniem zwrotnym.

Serce
Wi Ki

Fantastyczny kontakt, pełen profesjonalizm, duża kreatywność i wyczucie. Wymagająca wobec siebie i bardzo zaangażowana, co sprawia, że każda treść jest dokładnie przemyślana i dopracowana. Praca z Ewa to czysta przyjemność. Rzadko teraz można spotkać kogoś, kto wykonuje swoją pracę tak, jakby robił to dla siebie. Polecam z całego serca!

Serce
Irena Tsermegas

Niewiele znam osób tak rzetelnych, jak Ewa Rot-Buga. Każde zadanie traktuje poważnie i do każdego podchodzi w sposób indywidualny, zawsze z pełnym profesjonalizmem. Potrafi sprostać nawet najtrudniejszym wyzwaniom, ponieważ po prostu zna się na swoim fachu. Z czystym sumieniem polecam - to nie są zwykłe usługi, to marketing i consulting rzeczywiście w wariancie all inclusive!

Serce
Monika

Mam przyjemność współpracować z Ewą już kilka lat i zawsze wykazuje się pełnym profesjonalizmem, zaangażowaniem w pracę, pasją w tworzenie nowych rzeczy oraz sumiennością. Wspaniale się z nią pracuje.

Serce
Kamil Kościuch

Miałem okazję współpracować z kilkoma innymi copywriterami, jednak odkąd trafiłam na Ewę, nie szukam już nikogo nowego! Teksty Ewy brzmią wybornie i sprzedają skutecznie! One działają na wyobraźnię i portfel klientów! Ewa trafnie interpretuje projekt i bez szczegółowej nawigacji trafia w sedno oczekiwań. Sama martwi się o detale, a mnie pozostawia z bezpiecznym poczuciem, że projekt trafił pod dobra opiekę. Polecam w 100%.

Serce

Podsumujmy, co dostajesz:

Twoje korzyści

Szkolenie
video

Ponad 2,5 h szkolenia opartego na ponad 15-letnim doświadczeniu w branży SEO, copywritingu i e-commerce. Pytania? Napisz do mnie, nagram odpowiedzi.

Natychmiastowy
dostęp

Dostęp do szkolenia otrzymasz w ciągu 3 minut od wykonania płatności. Szkolenie obejrzysz na platformie kursowej, mającej wiele udogodnień ułatwiających naukę.

Bezpieczna
płatność

Płatność wykonasz przez bezpieczną bramkę PayU i BLIK. Zapewniamy szyfrowane połączenie. Wystawiamy faktury VAT. Wolisz przelew tradycyjny? Napisz @.

Certyfikat
uczestnictwa

Otrzymasz certyfikat uczestnictwa, potwierdzający Twój udział w szkoleniu i rozwój kompetencji zawodowych. Certyfikat w formacie PDF jest do pobrania od ręki.

Ile to kosztuje?

Szkolenie e-commerce - dołącz teraz!

Większość moich klientów, która wzięła udział w moich szkoleniach uważa, że:

  • były tak niesamowicie pomocne, że sami zaczęli ulepszać swoje strony i sklepy
  • sprawiły, że ułożyło im się w głowie to, co powinni zrobić
  • uchroniły ich przed stratą pieniędzy na usługi, które nie miały prawa działać.

Dlatego też, gdy pytam ich, ile powinno kosztować to szkolenie, mówią, że adekwatna byłaby cena 900-1500 zł netto.

Wiem, że mają rację. Ale mnie najbardziej zależy na tym, żeby z moich szkoleń mogli skorzystać właściciele małych i średnich firm, bo oni ich najbardziej potrzebują. Bo duże firmy i korporacje mają kosmiczne budżety i mogą sobie pozwolić zatrudnienie sztabu specjalistów. Ale właściciele mniejszych firm – już nie. Muszą szukać oszczędności i część rzeczy robić samemu.

Te szkolenia są po to, żębyś i Ty miał dostęp do eksperckiej wiedzy. Żebyś mógł samodzielnie wdrożyć skuteczne SEO, mistrzowski copywriting czy inne działania e-commerce, które sprawią, że zaczniecie sprzedawać więcej i czerpać zyski, prawdziwie satysfakcjonujące, z Twojej ciężkiej pracy.

Dlatego nie chcę, żeby cena była dla Ciebie barierą. I dlatego to szkolenie możesz zakupić w pakiecie minimalnym.

Przynajmniej na razie, choć w przyszłości ta opcja może zniknąć.

Każde z moich szkoleń dostarcza eksperckiej wiedzy, praktycznej wiedzy, która pozwala na zaplanowanie i wdrożenie prac ulepszających Twoją stronę / sklep www na co najmniej 6 miesięcy. Przyjmując, że czas wdrożenia niezbędnych zmian zajmie Ci 6 miesięcy, to to oznacza, że Twój miesięczny wydatek na szkolenie wynosi ok. 70 zł netto.

Wiedza zawarta w tych szkoleniach jest podana w sposób maksymalnie prosty i uporządkowany tak, że bez problemu dasz radę i się tego nauczysz. A potem sam podejmiesz decyzję, nad czym pracować samodzielnie (i zaczniesz to robić!), a co, ewentualnie, oddelegować. Z tym że dzięki tym szkoleniom będziesz wiedział, jaki pytania zadać podwykonawcy i będziesz umiał powiedzieć „Sprawdzam!”. Gdy zaczniesz to wdrażać, już wkrótce zobaczysz efekty.
Bo rzecz nie w tym, żeby „coś” robić, tylko żeby robić to dobrze. Na moich szkoleniach uczę tego, co wiem, że działa,
bo sprawdziłam to wielokrotnie, rozwijając moje własne biznesy.

Nie czekaj, dołącz do nas, zanim zrobi to Twoja konkurencja!

Ta oferta zniknie

Wygaśnie bezpowrotnie za

Premium
  • szkolenie: Słowa kluczowe i architektura serwisu – jak stworzyć stronę / sklep pod SEO?
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na zawsze
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na 1 rok z możliwością przedłużenia
  • certyfikat uczestnictwa PDF
  • dostęp do bazy porad związanych z kursem
  • 5 h mentoringu 1:1 na platformie zoom (do wykorzystania w okresie 2 miesięcy od zakupu)
2 999,00 zł
2 500,00 zł
Optymalny
Najczęściej wybierany
  • szkolenie: Słowa kluczowe i architektura serwisu – jak stworzyć stronę / sklep pod SEO?
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na zawsze
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na 1 rok z możliwością przedłużenia
  • certyfikat uczestnictwa PDF
  • dostęp do bazy porad związanych z kursem
  • 5 h mentoringu 1:1 na platformie zoom (do wykorzystania w okresie 2 miesięcy od zakupu)
599,00 zł
499,00 zł
Minimalny
  • szkolenie: Słowa kluczowe i architektura serwisu – jak stworzyć stronę / sklep pod SEO?
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na zawsze
  • dostęp do szkolenia na platformy kursowej EduInspire na 1 rok z możliwością przedłużenia
  • certyfikat uczestnictwa PDF
  • dostęp do bazy porad związanych z kursem
  • 5 h mentoringu 1:1 na platformie zoom (do wykorzystania w okresie 2 miesięcy od zakupu)
499,00 zł
399,00 zł
Ekspresowa
realizacja
dostęp do szkolenia
w 3 minuty
Bezpieczne
płatności
Szyfrowane
połączenie
Certyfikat
uczestnictwa
Dostępny natychmiast
w panelu.

Kto prowadzi szkolenie?

dr hab. Ewa Rot-Buga

ekspert seo i copywritingu

Twój trener angażującego pisania, które porusza, jątrzy i uzależnia

Jestem copywriterem, marketingowcem, właścicielką kilku biznesów. Jestem też dydaktykiem akademickim ze stopniem naukowym doktora. Wykładałam na wszystkich poziomach nauczania, w tym: na uczelniach zagranicznych w Poczdamie, Turynie i Wilnie. Prowadzę szkolenia online i stacjonarne dla przedsiębiorców, którzy chcą się wyróżnić w morzu miałkich ofert i drętwych tekstów, i którym zależy na podwyższaniu sprzedaży i mistrzowskiej obsłudze klientów. Nie tylko uczę nowych rzeczy, lecz także uczę, jak się uczyć i rozpalam motywację do zmiany.

FAQ

Pytania i odpowiedzi

Kiedy otrzymam dostęp do szkolenia?

Natychmiast, gdy Twoja płatność natychmiastowa (PayU, BLIK) zostanie zaksięgowana. W praktyce od płatności do otrzymania dostępu do szkolenia mijają zazwyczaj 2-3 minuty.

Jak działa platforma kursowa? Czy sobie poradzę?

Nasza platforma kursowa EduInspire jest wyjątkowo prosta w obsłudze i intuicyjna. Zakupione szkolenie będzie od razu widoczne w Twoim panelu administracyjnym. Możesz je zatrzymywać i włączać, możesz je również odtwarzać wielokrotnie. Kilka sekretnych funkcji naszej platformy pomoże Ci w szybszym opanowaniu materiału oraz zwiększy efektywność i komfort nauki. Szkolenia możesz oglądać o dowolnej porze z dowolnego miejsca na świecie.

Jakie są opcje płatności?

Przyjmujemy płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PayU, czyli tzw. przelew natychmiastowy lub BLIK. Pozwala nam to w ekspresowy sposób zrealizować Twoje zamówienie.

Nie realizujemy płatności za pobraniem.

Gdybyś wystąpił jakikolwiek problem z płatnością, skontaktuj się z nami, pomożemy:  kontakt@eduinspire.pl

Czy mogę zapłacić przelewem zwykłym?

Jeśli wolisz zapłacić przelewem zwykłym, na Twoją prośbę udostępnimy Ci taką możliwość. Napisz do nas pod adres kontakt@eduinspire.pl, prześlemy Ci numer konta. Dostęp do szkolenia otrzymasz po zaksięgowaniu płatności – zwykle trwa to jeden dzień roboczy.

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem zamówienia oraz linkiem, który umożliwia śledzenie statusu zamówienia. Gdy przesyłka zostanie wysłana, zaczniesz otrzymywać powiadomienia InPost. Na maila otrzymasz fakturę za zamówienie.

Czy i kiedy otrzymam dowód sprzedaży?

Oczywiście! Jesteśmy legalnie działającym sklepem i każdy Kupujący otrzymuje od nas fakturę VAT. Jeśli chcesz kupić produkt czy szkolenie na firmę, dodatkowo wpisz NIP. Faktury wysyłamy wyłącznie w formie elektronicznej w momencie, gdy zamówienie ma status „Wysłane”. Gdyby faktura nie dotarła, sprawdź folder SPAM. Jeśli jej tam nie znajdziesz, napisz do nas, pomożemy: kontakt@eduinspire.pl

Kiedy i w jaki sposób otrzymam certyfikat ze szkolenia?

Certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu znajdziesz w panelu administracyjnym w zakładce Moje konto / Certyfikaty. Możesz go pobrać od ręki w każdej chwili i wydrukować u siebie.

Nie wysyłamy papierowych certyfikatów (ekologia!), chyba że kupisz szkolenie w Pakiecie Premium (wówczas wyślemy Ci wydruk certyfikatu za pośrednictwem Inpost Paczkomaty lub Inpost Kurier).

Słowa kluczowe i architektura serwisu – jak stworzyć stronę / sklep pod SEO?
5/5 z 43 ocen
1 raz w koszyku w ostatnie 24 godziny
4 oglądające osoby teraz
x

Pliki Cookies

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, aby dostosować treści do Państwa preferencji oraz optymalizować działanie serwisu. Klikając "Akceptuję Cookies", wyrażają Państwo zgodę na użycie wszystkich rodzajów plików cookies.